آخرین خبرهااستان ها

رانندگان تاکسی بنگاه‌ تبلیغاتی ضدانقلاب نیستند | اگر جرات دارند با مافیای اقتصادی و دارو برخورد کنند

ذاکری در صحن علنی شورای شهر رشت:

تدبیرشرق/بهراد ذاکری در جلسه علنی شورای شهر رشت با انتقاد از اظهارات محمدرضا احمدی سنگری، نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی درباره رانندگان تاکسی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانم که از رانندگان تاکسی عذرخواهی می‌کنم، گفت: اظهارت ناپسندی در خصوص رانندگان تاکسی مطرح شد و گفته شد که آنها به بنگاه‌های تبلیغاتی ضد انقلاب تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: رفتار ناشایست، سو مدیریت و رفتار غلط در شرایط اقتصادی فعلی است که حرکاتی ضد انقلاب است.

ذاکری با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی در شرایط کرونایی فعلی تلاش می‌کنند تا به مردم خدمت رسانی نمایند، اظهار داشت: رانندگان تاکسی با خدمات رسانی خود در شرایط فعلی مورد آسیب قرار گرفتند.

وی با تأکید بر اینکه تاکسی‌ها بنگاه‌های ضدانقلاب نیستند، گفت: مافیای دارو و مافیای اقتصادی، کسانی که قیمت سکه و دلار را تعیین می‌کنند ضدانقلاب هستند.

عضو شورای شهر رشت همچنین ادامه داد: اگر آقایان نگران هستند، می‌توانند و جرأت دارند به این موارد کنند رسیدگی کنند و جلوی این افراد را بگیرند آیا صحبت کردن علیه این افراد عوارض دارد!؟

رد مصوبات شورا در بسیاری از موارد چارچوب قانونی ندارد

ذاکری در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از رد مصوبات شورا در کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری رشت، گفت: رد مصوبات شورا در بسیاری از موارد چارچوب قانونی ندارد.

وی با اشاره به اینکه به استاندار گفتیم که تا کی این روند ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: طی مصوبه‌ای درخواست کردیم که شهرداری رشت برای قبل از صدور پروانه بناهای بالای ۷۰ سال باید به شورای شهر رشت اطلاع دهد.

عضو شورای شهر رشت با طرح این پرسش که آیا اطلاع‌رسانی شهرداری به شورا خلاف قانون است!؟ تصریح کرد: باید مشاهده کنیم گام مثبت است یا منفی!؟

ذاکری با اشاره به اینکه آقایان هرطور دلشان میخواد برداشت می‌کنند، اظهار کرد: تکلیف ما را مشخص کنند و به نظر بنده کارگروهی تشکیل دهند که قدرت تفکر داشته باشند و بررسی کنند آیا مصوبات خلاف قانون است یا خیر؟

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا