آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

فرماندار لاهیجان در ستاد مقابله با کرونا شهرستان بیان کرد: بیمارستان پیروز لاهیجان نیازمند رسیدگی ویژه از سوی دانشگاه علوم پزشکی است

بیمارستان پیروز

یونس محمودی در چهل و چهارمین جلسه ستاد مدیریت کرونا لاهیجان با بیان اینکه کادر درمان پس از یکسال مقابله با کرونا به شدت خسته هستند ، گفت: از مردم می خواهیم تا با تغییر فرهنگ زندگی و رعایت فاصله های اجتماعی برای کاهش شیوع ویروس کرونا به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان بخش خصوصی در پذیرش تعداد بیماران و مدیریت زمانی مراجعه کنندگان، برای جلوگیری از افزایش تجمع در مطب های خصوصی تدابیر لازم را بیاندیشند، اظهار داشت: کاهش پذیرش و تنظیم وقت برای بیمار با هدف کم کردن زمان حضور بیمار در مطب ها، باید در دستور کار همه پزشکان بخش خصوصی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت لاهیجان ناپایدار و شکننده است، خاطر نشان کرد: بیمارستان پیروز لاهیجان به عنوان پایلوت شرق گیلان نیازمند رسیدگی ویژه از سوی دانشگاه علوم پزشکی است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به اینکه ۵۶ هزار خانوار در این شهرستان مورد غربالگری و پایش قرار گرفتند، گفت: از همه عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی در انجام این پروژه بزرگ قدردانی می کنیم.

محمودی با اعلام اینکه بیش از ۹۷ درصد جمعیت لاهیجان مورد بیماریابی قرار گرفتند، تصریح کرد:
رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح ادارات و نهادهای لاهیجان به شکل مطلوبی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان توسط شهرداران، بخشداران و دهیاران در جهت آموزش مقابله با کرونا، خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا از لاهیجان و دیگر شهرستان های شرق گیلان در بیمارستان دکتر پیروز بستری هستند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا