آخرین خبرهااستان ها

شرکت توزیع نیروی برق گیلان برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی دارد

براساس اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛

تدبیرشرق/هنرمند عنوان کرد: براساس اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان و احتمال وزش باد گرم شدید در گیلان این شرکت آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: اولویت اول خدمتگزاران شما در شرکت توزیع تامین برق پایدار برای مشترکین است.
محمد اسماعیل هنرمند عنوان کرد: براساس اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان و احتمال وزش باد گرم شدید در گیلان این شرکت آمادگی کامل مقابله با حوادث احتمالی را دارد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: بیش از ۹۰ اکیپ عملیاتی درسطح استان برای رفع ناپایداریهای احتمالی حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.
هنرمندبا اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش ناپایداری‌ها افزوده: : با توجه به گستردگی شبکه فشار ضعیف و متوسط در استان از ابتدای سالجاری تا کنون با اجرای دو طرح بزرگ جهادی تاب آوری و جایگزینی شبکه‌های فرسوده به کابل خودنگهدار با شناسایی و رفع عیب نقاط قابل بهبود و حادثه‌خیز شبکه، به ترتیب بیش ۲۸۰ مرحله طرح تاب آوری و حدود ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده است تا در زمان بحران شاهد کمترین میزان ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق باشیم.
وی درپایان یادآورشد: راحت‌ترین و سریعترین راه برای اعلام خاموشی‌ها و مشکلات در حوزه برق، دانلود و نصب اپلیکیشن برق من است که از طریق سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار قابل دسترس می‌باشد.
گفتنی است در پی وقوع طوفان و وزش تند باد در هفته گذشته در سراسر استان به شبکه برق مناطقی از شهرهای رشت، لنگرود، توتکابن، کلاچای، رودسر، رحیم آباد، تالش، کرگانرود، اسالم، املش، فومن و سنگر خسارتی بالغ بر۲۷۰ میلیون تومان وارد شد. که در عین حال با کار شبانه روزی اکیپهای عملیاتی در کوتاهترین مدت ممکن پایداری برق در مناطق یادشده تداوم یافت.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا