آخرین خبرهااستان ها

شهرداری رشت به جای نگرانی از بارش برف هوشیار است و به موقع تقسیم کار می‌کند

شهردار رشت: با وجود آتش‌سوزی در ساختمان شهرداری، خللی در خدمت رسانی ایجاد نشد

تدبیرشرق/شهردار رشت با بیان اینکه امورات جاری شهرداری مانند روال سابق در حال انجام است گفت: با وجود آتش‌سوزی در ساختمان شهرداری و مشکلات ناشی از آن اجازه ندادیم لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به شهروندان خلل ایجاد شود.

سید محمد احمدی شهردار رشت شامگاه شنبه ۲۷ دی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با حضور اعضای این ستاد و دو تن از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد اظهار داشت: نیروهای شهرداری در بخش‌های مختلف سازمانی تلاش می‌کنند با کمترین امکانات بهترین خدمت را به شهروندان ارائه بدهند.

شهردار رشت حادثه اخیر آتش‌سوزی ساختمان شهرداری را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با وجود اینکه چنین اتفاقی رخ داده بود اما در روند خدمت‌رسانی به شهروندان حتی دقیقه‌ای تاخیر ایجاد نشد و تاکنون هم این فرآیند با قوت و قدرت ادامه پیدا کرده است.

احمدی با بیان اینکه پس از بروز آتش‌سوزی در ساختمان شهرداری و با استقرار به موقع واحدهای مختلف، از هرگونه ایجاد مشکل برای شهروندان و مراجعه کنندگان جلوگیری به عمل آمد اذعان کرد: کارها و امورات جاری شهرداری رشت مانند روال سابق و به ترتیب همیشگی در حال انجام است و اجازه ندادیم امورات مردم روی زمین بماند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه وحدت و یکپارچکی خوبی بین کارکنان و مدیران شهرداری وجود دارد ابراز داشت: اولویت ما در شهرداری فراهم آوردن زمینه برای کسب رضایت شهروندان است و مصداق بارز این وحدت و همدلی بین اعضاء این مجموعه هم در همین حادثه آتش‌سوزی ساختمان شهرداری به خوبی نمایان شد.

وی در ادامه بر لزوم آمادگی لجستیکی شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش برف و باران نیز تاکید کرد و افزود: با توجه به اطلاعیه جدید سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در آخر هفته، تلاش می‌کنیم با تجمیع توان عوامل و پرسنل شهرداری هماهنگی‌های لازم را از قبل به عمل آوریم.

احمدی با بیان اینکه شهرداری رشت به جای نگرانی از بارش برف هوشیار است و به موقع تقسیم کار می‌کند یادآور شد: خیابان‌ها و معابر سطح شهر به منظور تأمین ایمنی شهروندان و رانندگان توسط اکیپ‌های خدمات شهری و اجرایی محلول‌پاشی و برف‌روبی می‌شود.

«سید امیر حسین علوی» عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه به بارش برف سال‌های گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: باید از تجربیات گذشته استفاده کنیم تا در صورت بارش برف سنگین از بروز بحران جلوگیری به عمل آید.

«فرهام زاهد» دیگر عضو شورای شهر رشت هم که در این جلسه حضور داشت بر آمادگی و همدلی همه همکاران در زمان بروز بحران تاکید کرد و ابراز داشت: بدون شک اگر هماهنگی‌های لازم از قبل به خوبی انجام شود حوادث و مخاطرات ناشی از بارش برف هم کاهش پیدا می‌کند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا