آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

ترامپ: اگر دموکرات‌ها در سنا پیروز شوند، کشور تحت کنترل کمونیست‌ها در می‌آید

دموکرات‌هارئیس‌جمهوری آمریکا به رای دهندگان تاکید کرده تا به کاندیداهای جمهوری‌خواه در دور دوم انتخابات سنا در جورجیا رای دهند و هشدار داد،‌ اگر دموکرات‌ها کنترل سنا را به دست بگیرند، کشور توسط کمونیست‌ها اداره خواهد شد.

به گزارش تدبیرشرق، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیش از دور دوم انتخابات سنا در ششم ژانویه در جورجیا سخنرانی کرد و گفت: پیروزی دموکرات‌ها در سنا به معنای این است که مردم جورجیا تحت کنترل سوسیالیست‌ها، کمونیست‌ها و مارکسیست‌ها قرار می‌گیرندو این چیزی است که دارد اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به رسانه‌ها گفت: رسانه‌های زیادی داریم اما می‌دانید که آنها ساکت نشسته‌اند آنها موضوع جدیدی دارند آنها عادت دارند با من بجنگند.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: آنها حالا نمی‌خواهند درباره این مساله حرف بزنند مگر آنکه بتوانند چیز بدی درباره شما بگویند. رسانه‌های اخبار جعلی، آنها ساکت هستند. آنها درباره این مساله حرف نمی‌زنند و این آغاز کمونیسم است.

ترامپ همچنین گفت: دلیل اینکه آنها درباره این مساله حرفی به زبان نمی‌آورند، این است که آنها از کشور ما متنفرند و به ارزش‌های جورجیا اهمیتی نمی‌دهند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا