آخرین خبرهاسیاسیملی

دنیاطلبی و اشرافی‌گری با روش مدیریت انقلابی منافات دارد/دشمن اعتماد مردم را نشانه گرفته است

تدبیرشرق/سید علی آقازاده امروز در نشست سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرارسیدن سالروز تاریخی ۸ و ۹ دی که مردم بصیر ایران توانستند با هوشیاری توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنند، اظهار کرد: مردم بصیر گیلان یک روز زودتر از سایر استان‌ها حضور حماسی خود را متجلی کرده و نقشه‌های شوم دشمن را به کابوس تبدیل کردند.

وی با گرامیداشت‌  اولین سالروز شهادت سردار رشید و دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی با رویکردی آرمان‌خواهانه، عقلانی و انقلابیِ پیشرو، با شجاعت و بی‌باکی، خود را در دل خطر قرارداده تا توطئه و خطر را در نطفه از بین ببرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات جاری کشور تصریح کرد: جمهوری اسلامی دارای ثبات فکری و مبانی مستقل بوده و قانون اساسی به‌صراحت وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را بر عهده مجلس گذاشته‌شده است.

آقازاده با تأکید بر اینکه قانون اساسی  شرایط خاص خودش را داشته و به دلایل مختلف ممکن است دولت‌ها با آن موافق نباشند، افزود: در جمهوری اسلامی روحیه ایثارگری باید در مدیران حاکم باشد، بنابراین مدیران جمهوری اسلامی نباید دنیاطلب و دارای روحیه اشرافی باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پاکدستی را از ویژگی‌هایی دانست که مدیران باید به آن پایبند باشند، گفت: روش مدیریتی انقلاب باید باعث حفظ و تثبیت مبانی انقلاب باشد تا تداوم مسیر فرهنگ امام (ره) را رقم بزند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برجام و بدعهدی‌های طرف برجامی بیان کرد: هیچ قراردادی بدتر از  برجام در جمهوری اسلامی رقم نخورده به‌طوری‌که باید از این قرارداد به‌عنوان یک قرارداد  ذلت‌بار یادکرد.

وی با تأکید بر نقش تفکر ملی در  جلوگیری از  قراردادهایی تحمیلی شبیه به برجام افزود: دشمن زمانی از برجام خارج شد که نتیجه مطلوب خود را از برجام دید و آنگاه با گستاخی تعهدات را رها کرد.

آقازاده با بیان اینکه مردم از کاهش کارآمدی، عدم صداقت و دلسوزی مسئولان نگران هستند، تصریح کرد: دشمن درصدد است تا با کاهش تاب‌آوری مردم از طریق مشکلات اقتصادی، همراهی و حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد چراکه هدف دشمن از بین بردن اعتماد مردم به انقلاب است.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور مردم در انتخابات را  باعث استحکام نظام دانست و گفت: امروز کشور با ضعف مدیریت همراه است و این ضعف مدیریت مردم را آزرده‌ خاطر کرده و دشمن نیز در تلاش است تا این ضعف مدیریت، امنیت جامعه را نیز هدف قرار دهد.

آقازاده با بیان اینکه امروز فساد پاشنه آشیل نظام شده و فسادها به لایه اجتماعی تحمیل‌شده است، افزود: نفوذ، نقش خود را ایفا کرده، در همین گیلان نیز  مدیران فاسد کارخانه‌ها را بلعیدند و صنعت استان را به تاراج گذاشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رژیم منحوس صهیونیستی در ناآرام کردن منطقه بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال آشوب در منطقه است و در جنگ قره‌باغ نیز پشت پرده درگیری‌ها بوده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا