آخرین خبرهااستان هااسلایدر

جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان برای تصمیم گیری جانشینی رهبر دروغ است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت:

تدبیرشرق/آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: زادروز ولادت عیسی مسیح (ع) را به همه مسیحیان جهان به ویژه مردم ایران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه به فرامین حضرت عیسی (ع) پایبند باشند.

وی به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به نقلی مصادف با هشتم دی ماه جاری اشاره کرد و افزود: سراسر زندگی فاطمه (س) درس، عبرت و برنامه برای مسلمانان به ویژه شیعیان است.

امام جمعه رشت با بیان ایتکه بعد از رحلت پیامبر (ص) نفاق و بی‌بصیرتی در جامعه مسلمانان حکمفرما شده بود، خاطرنشان کرد: حمایت از ولایت الهی و افشای چهره نفاق از شاخصه‌های فاطمه (س) بود و حضرت زهرا (س) با یک خطبه توانست مسیر صحیح را برای جامعه اسلامی در طول تاریخ تبیین کند.

آیت الله فلاحتی، نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و گفت: فتنه گران ۸۸ نقشه‌های شومی علیه نظام داشتند و مردم گیلان در ولایتمداری پیشتاز شدند.

وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری در عید قربان سال جاری مبنی براینکه «به شما بگویم اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم شکست خواهد خورد»، بیان کرد: امروز اکثریت مردم ایران، آمریکای بزک شده را می‌شناسند و می‌دانند آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها همیشه به ملت‌ها دروغ گفتند، هیچوقت صداقت نداشتند و ملت ایران نسبت سلطه جهانی شناخت پیدا کرده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برخی مسئولان ترسو بر این باورند که آمریکای بایدن با آمریکای ترامپ فرق دارد، یادآور شد: دشمن با جنگ ترکیبی و ادراکی در حال دروغ‌پراکنی است.

وی، بیان بیماری لاعلاج مقام معظم رهبری توسط رسانه‌های استکباری را از دروغ‌های دشمن دانست و اظهار کرد: جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان برای تصمیم گیری جانشینی رهبر از دروغ‌های دشمن است.

امام جمعه رشت به حمله‌های سخت رسانه‌های استکبار به فرزندان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دخالت نمایندگان مقام معظم رهبری در نظام اجرایی کشور از دیگر دروغ‌های دشمن محسوب می‌شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل همنوایی با صهیونیست‌ها را سر دادند، بیان کرد: آن روحانی ساده لوح بی‌سواد با حرف‌های خود علیه رهبری به بلندگوی شیطان تبدیل شد.

وی، ایجاد نارضایتی بین مردم به ویژه جوانان را از تلاش‌های دشمن خواند و تصریح کرد: مردم ما به نواهای شیطان پاسخ نمی‌دهند و فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران همیشه بلند است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام بودجه‌ای کشور بیمار است و ده‌ها اشکال و شبهه دارد بنابراین از وکلای مجلس می‌خواهم لایحه بودجه را اصلاح کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور داریم، اظهار کرد: جلوی فرار مالیاتی باید در نظام بودجه‌ای کشور گرفته شود تا دولت انقلابی، مومن و جوانی که روی کار می‌آید گرفتار نوسان‌های بودجه‌ای نشود.

وی همچنین پیرامون عفت، شرم و حیا در راستای سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: عفت، شرم و حیا از جمله شاخصه‌های بسیار نورانی در جامعه اسلامی است و این امر در تمام لایه‌های زندگی مسلمانان وجود دارد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا