آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

روحانی: در تصورات خامشان می‌خواستند مردم را در صف‌های طولانی نان قرار دهند؛ چنین چیزی در این ۳ سال جنگ اقتصادی رخ نداد؛ اگر ۳۰ سال هم طول بکشد، باز هم مردم ایران خواهند ایستاد / عمر جنگ اقتصادی به پایان رسیده / نیاز به ترحم نداریم / شاهد روز‌های بهتر و شکستن تحریم خواهیم بود

جنگ اقتصادیرئیس‌جمهور گفت: افتتاح‌های اخیر ضربه بزرگی به استکبار جهانی است که می‌خواست ایران را تعطیل کنند.آنها در تصورات خامشان می‌خواستند مردم را در صف‌های طولانی گرفتن نان قرار دهند.

به گزارش تدبیرشرق، حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت نفت، گفت: قدرت ملی است که امروز ظهور و بروز پیدا می کند. امروز همه دست در دست همه دادند تا شاهد توفیقات بزرگ باشیم.

وی افزود:‌ وقتی این صنعت عظیم را در کشور مشاهده می کنیم، در واقع قدرت ایران را می بینیم که این ملت بزرگ در همه زمینه ها از جمله در عرصه صنعت اقدامات بزرگی انجام داده است.کسی نمی تواند نسبت به این ملت حرفی بزند چراکه این ملت تحت تسلیم توطئه‌های دیگران قرار نمی گیرد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: یک میلیارد یورو افتتاح آن هم در یک رو زو آن هم در شرایط جنگ اقتصادی و بیش از 28 هزار میلیارد تومان در سه استان غرب کشور افتتاح شد و باید تبریک گفت به همه عزیزان ماف به فرماندهان جن اقتصادی و مدیران بزرگی که طرح‌های پتروشیمی را درایران عزیز ما بوجود آوردند.

روحانی گفت:‌ افتتاح‌های اخیر ضربه بزرگی به استکبار جهانی است که می‌خواست ایران را تعطیل کنند. آنها در تصورات خامشان می‌خواستند مردم را در صف‌های طولانی گرفتن نان قرار دهند. چنین چیزی در ایران در این سه سال جنگ اقتصادی رخ نداد و اگر 30 سال هم این جنگ به طول بکشد مردم ایران خواهند ایستاد و به اعتقاد من عمر این جنگ به پایان رسیده است و کسی که فرماندهی این جنگ را بر عهده گرفته بود در لحظه‌های آخر عمر سیاسی خود است.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که ما نیاز به ترحم نداریم، گفت:‌ اگر آمریکایی‌ها تحریم‌ها را متوقف کند، در واقع جنایت خود را متوقف کرده است. طرح توافق هسته‌ای و پایندی به آن به نفع جهان است و با همه توان در کم اثر کردن و نابودی این تحریم هستیم و همه باید دست به دست هم دهیم، قوای سه گانه دست در دست هم دهیم و رهنمودهای رهبری راهگشای ما بوده و خواهد بود و به مردم نوید می‌دهیم که در آینده شاهد روزهای بهتر در معیشت، سلامت و شکستن تحریم خواهیم بود

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا