آخرین خبرهااستان هااسلایدر

صحنه‌هایی زیبا و حماسه‌هایی بزرگ توسط مدافعان سلامت خلق شده است

شهردار رشت در دیدار جمعی از پرستاران نمونه عنوان کرد:

تدبیرشرق/سید محمد احمدی شهردار رشت امروز (یکشنبه ۲۹ آذر) در مراسم تقدیر از جمعی از پرستاران نمونه که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان شهری، پزشکان و کادر درمان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش‌های خالصانه مدافعان سلامت هیچ گاه از ذهن و خاطره مردم پاک نمی‌شود.

شهردار رشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار و با پاسداشت یاد و نام شهدای عرصه سلامت عنوان کرد: بدون شک پیش از شیوع ویروس منحوس کرونا زحمات و تلاش‌های خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان و پرستاران تا این اندازه ملموس نبود.

وی با مسماترین تطابق روز پرستار را تاریخ اسلام دانست و با بیان اینکه حضرت زینب (س) به عنوان یگانه پرچم‌دار دشت کربلا، تیمار بیماران را بر عهده داشتند افزود: از عهده و توان من خارج است که بتوانم به شکل کاملی از پرستارانی که در یکسال اخیر برای دیار و مردمان خود زحمت کشیدند تقدیر کنم.

احمدی استقامت و صبوری شبانه‌روزی کادر درمان در سراسر کشور از جمله در استان گیلان را بسیار ارزشمند و قابل ستایش خواند و تصریح کرد: در طول چندماهی که از شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گیلان می‌گذرد صحنه‌هایی زیبا و حماسه‌هایی بزرگ توسط مدافعان سلامت خلق شده است.

وی به شهادت تعدادی از مدافعان سلامت گیلان نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه کادر خدوم بهداشت و درمان در کنار تکالیف الهی و سازمانی خود فراتر از وظیفه‌شان خدمتگزاری کرده‌اند ابراز داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری و مشارکت آحاد مردم شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس و برقراری شادی و نشاط همیشگی در جامعه باشیم.

شهردار رشت همکاری و مشارکت قشرهای مختلف مردم برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا را به ویژه در شرایط فعلی ضروری خواند و اذعان کرد: اعمال محدودیت‌ها در تردد و فعالیت اصناف و دیگر نهادها زمانی می‌تواند اثربخش‌تر باشد که شهروندان نیز خود را ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بدانند.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی نیز توسط شهرداری رشت به پرستاران نمونه اهداء شد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا