آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار رشت در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران استانداری گیلان؛ تلاش شهرداری رشت برای مقابله با حوادث زمستانی

حوادث زمستانیشهردار رشت در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران استانداری گیلان؛ تلاش شهرداری رشت برای مقابله با حوادث زمستانی

به گزارش تدبیرشرق، سید محمد احمدی، امروز (چهارشنبه، ۲۶ آذر) در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران گیلان که در استانداری برگزار شد به پیشینه بروز بحران‌های ناشی از بارش شدید برف در گیلان پرداخت و گفت: تجربه دو دهه گذشته به‌ وضوح نشان می‌دهد که هرگونه ناهماهنگی و بی‌برنامگی می‌تواند دست اندرکاران را برای مقابله به‌ هنگام و کارآمد با بحران بارش شدید برف غافلگیر کند.

شهردار رشت با بیان اینکه مدیریت بحران مدیریتی شاخص و مهم است و همه باید یکصدا حرکت کنند، افزود: مسئولان باید در بستر تعامل و همدلی و مدیریت واحد به ایفای وظایف محوله بپردازند.

وی تجمیع ماشین‌آلات برف‌روبی در مکان واحد و اعمال مدیریت بهتر و اثربخش‌تر در زمان وقوع بحران و بارش سنگین برف را اولویت شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۳۷ دستگاه از مجموع ۵۴ دستگاه ماشین آلات راهداری شهرداری رشت آماده ارائه خدمات در هنگام بروز بحران است.

احمدی با تاکید بر لزوم بهسازی و نوسازی ماشین‌آلات شهرداری به‌ منظور ارائه خدمات بهتر به مردم هنگام بروز بحران خواستار کمک مالی دولت در این راستا شد و تصریح کرد: در صورت کمک یک میلیارد تومانی دولت به شهرداری، تمامی ۵۴ دستگاه ماشین آلات سنگین شهرداری در مرکز استان مهیا می‌شوند تا بتوانیم حداکثر مطلوبیت را در ارائه خدمت به مردم داشته باشیم.

وی جلوگیری از مسدود شدن معابر منتهی به بیمارستان‌ها و مراکز حساس و اضطراری در زمان بارش برف را اولویت شهرداری اعلام و بر ضرورت تدوین برنامه‌ای منسجم و یکپارچه هنگام وقوع بحران جهت مدیریت و کاهش آسیب‌ها تاکید کرد.

احمدی خاطرنشان ساخت: با همکاری مدیران مناطق و مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش می‌کنیم تا بحرانی در شهر رشت ایجاد نشود.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا