آخرین خبرهااستان ها

شبکه فاضلاب آستانه اشرفیه توسعه می‌یابد | نصب یک دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب

در جلسه هم اندیشی آبفای گیلان با مسئولین شهرستان آستانه اشرفیه مطرح شد

تدبیرشرق/جلسه هم اندیشی شرکت آب و فاضلاب گیلان و شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه با حضور مهندس حسینی مدیرعامل، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی در محل شورای اسلامی شهر آستانه برگزار شد.

علیرضا غیاثی با اشاره به برگزاری این جلسه از اجرای قریب الوقوع اتصال فاضلاب میدان امام حسین (ع) به شبکه خروجی فاضلاب جسیدان خبر داد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان در ادامه گفت: اعتبارات مصوب سال ۱۳۹۹ برای طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر آستانه ۵۲.۷۵۰ میلیون ریال است که تاکنون۳۴۸۹۲ میلیون ریال آن تخصیص داده شد.

وی افزود: براساس مبلغ تخصیص داده شده، مقرر است اتصال فاضلاب میدان امام حسین (ع) به شبکه خروجی فاضلاب جسیدان شروع شود.

غیاثی یادآورشد: نصب یک دستگاه پکیج تصفیه فاضلاب به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز به همراه ساخت فونداسیون و ایستگاه پمپاژ مربوطه در محل خروجی فاضلاب جسیدان در دستور کار قرار دارد و امید است که با استفاده از اعتبارات سال۱۴۰۰-۱۳۹۹ این پروژه مهم اتمام و وارد مدار بهره برداری گردد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای گیلان با اشاره به اینکه، سال گذشته در منطقه کوی شهید زنده دل و مصطفی دوست ۲۹۰۰ متر شبکه فاضلاب به همراه دو واحد ایستگاه پمپاژ فاضلاب تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شده است، گفت: برای پروژه مذکور تاکنون ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و ۴۱۰۰ میلیون ریال از محل درآمدهای تبصره ۳ هزینه شده است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا