آخرین خبرهااستان ها

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی فرمانداری سیاهکل: طرح جامع مدیریت هوشمند از سوی مردم و دستگاه های اجرايی به صورت مطلوب رعايت شده است

تدبیرشرق/سی و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان سیاهکل به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

براساس هماهنگي هاي بعمل آمده ، سي و چهارمين جلسه ستاد مديريت مقابله با بيماري كرونا ويروس شهرستان ، با حضور اعضای این ستاد و به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري برگزار گرديد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري در اين جلسه بیان داشت : خوشبختانه طرح جامع مدیریت هوشمند از سوي مردم و دستگاه هاي اجرايي به صورت مطلوب رعايت شده است و همچنین در ادامه اجرای این طرح ، گشت های بازرسی به صورت محسوس و نا محسوس ، بر اجرای صحیح این طرح جامع ، نظارت می کنند.

دکتر قربانی در ادامه افزود: كار مقابله با ويروس منحوس كرونا تمام نشده است و مردم شریف شهرستان سياهكل در زمينه کاهش تردد های غیر ضروری ، رعايت فاصله گذاري اجتماعي و اجرای پروتكل هاي بهداشتي نیز در ادامه مسير ما را ياري نمايند.

در اين جلسه درخصوص نحوه تأمين و توزيع كمك هاي مؤمنانه با ساز و كارهاي مناسب تر ، اجرای طرح شهید سلیمانی ، طرح ناظران سلامت و بهره وري مطلوب تر از پايگاه هاي سلامت بحث و تبادل نظر گرديد.

در ادامه ، ساير اعضاي ستاد نیز نكته نظرات و گزارش عملكردهاي خود را ارائه دادند .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا