آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

مدیرکل امور شهری استانداری گیلان خواستار شد: معاون عمرانی استانداری گیلان در اختصاص بودجه به لاهیجان نگاه ویژه ای داشته باشد

بودجه به لاهیجانمسعود کاظمی شهردار سابق لاهیجان و مدیرکل فعلی امور شهری استانداری گیلان در مراسم معارفه یوسف قیامتیون شهردار جدید این شهر تصریح کرد: امیدواریم تا معاون عمرانی استاندار گیلان در اختصاص بودجه به لاهیجان نگاه ویژه ای داشته باشد.

مسعود کاظمی اظهار داشت: مردم لاهیجان، مردمی با فرهنگ بوده و از ابتدای کار در شهرداری لاهیجان سعی کردیم تا طبق خواسته های شهروندان فهیم لاهیجانی پروژه ها و طرح ها را تهیه کنیم و برای تصویب به شورا ارسال کنیم.

شهردار سابق لاهیجان با اشاره به بعضی از پروژه های اجرا شده در سه سال اخیر، گفت: احداث تصفیه خانه در تموشل، تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری، بالا بردن سرانه پارکینگ، ممیزی املاک و غیره از جمله آنها می باشد.

وی افزود: اجرای این پروژه ها، ماحصل تلاش کلیه پرسنل زحمتکش شهرداری و حمایت های اعضای شورای شهر، فرماندار و شورای تأمین شهرستان بود.
کاظمی، لاهیجان را شهر اولین ها و زیبایی ها نامگذاری کرد و گفت: امیدواریم تا معاون عمرانی استاندار گیلان در اختصاص بودجه به لاهیجان، نگاه ویژه‌تری داشته باشد.

مسعود کاظمی در تیرماه سال جاری، با حکم دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان منصوب گردید.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا