آخرین خبرهاخبر داغسیاسی

طرح مجلس برای ساماندهی نیروهای شرکتی، پیمانی و قراردادی

نیروهای شرکتیعضو کمیسیون اجتماعی مجلس از برنامه این کمیسیون در خصوص تحول ساختار اداری، استخدامی کشور خبر داد و گفت: در این طرح که در دستور کار این کمیسیون قرار دارد تمامی نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی ساماندهی می‌شوند زیرا میزان حقوق دریافتی با میزان ارائه خدمات تفاوت فاحشی دارد.

به گزارش تدبیرشرق، خلیل بهروزی‌فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در  عرصه بهداشت و درمان جامعه دارد، اظهار کرد: یکی از برترین نعمت‌های پروردگار به انسان نعمت سلامتی بوده و وظیفه مجلس شورای اسلامی توجه به افزایش شاخص‌های بهداشت و درمانی در کشور است.

وی یکی از موانع توسعه و بالندگی هر کشوری را عدم سلامت جامعه دانست و افزود: جامعه‌ای که از نعمت سلامتی برخوردار باشد دارای نشاط و سرزندگی بوده و کشور را  به سمت رشد و بالندگی حرکت می‌دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به مسئله به بهداشت و درمان لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ بسیار انقباضی بوده و مجلس حتماً با ورود خود برخی از نواقص موجود که منجر به تورم‌زا بودن بودجه شده را برطرف می‌کند.

بهروزی فر با اذعان به اینکه مسئله خدمات درمانی ارتباط مستقیمی با سلامت اجتماعی جامعه دارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس توجه ویژه‌ای به مسئله درمان  در بودجه سال ۱۴۰۰ داشته و به همین دلیل یک نماینده از کمیسیون اجتماعی در کمیسیون تلفیق حضور خواهد داشت.

وی از برنامه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص تحول ساختار اداری، استخدامی کشور خبر داد و گفت: در این طرح که در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد تمامی نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی ساماندهی می‌شوند زیرا میزان حقوق دریافتی با میزان ارائه خدمات تفاوت فاحشی دارد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا