آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

«مدارِ» فروغی، طرفداران عادل را شاکی کرد

فروغیبه گزارش تدبیرشرق؛ اظهارات اخیر فروغی، مدیر شبکه سوم سیما علیه عادل فردوسی با واکنش منفی کابران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

علی فروغی، علت حذف برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور از تلویزیون را خارج شدن او از مدار می‌داند و معتقد است بخشی از واکنش‌های این مجری، برای مظلوم‌نمایی است.

واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید: 

آزاده نامداری: جناب فروغی! سالهای اقتدار تلویزیون شما مدرسه تشریف داشتید،وگرنه حتما الان میدانستید تلویزیون مکانی برای تبادل افکار است جایی که به جامعه یاد میدهد آدم ها چگونه با نگاه ها و عقاید متفاوت با هم گفتگو کنند.کاش از بزرگان تلویزیون کسی باقی مانده بود تا آن روزها را به شما یادآوری کند،اینکه اکنون کار به مدار و خروج‌ از مدار رسیده حتما مشکل از جای دیگری است.

سید عطاالله مهاجرانی: هرکس مى بایست حد محبوبیت و نفوذ خود را بداند و از مدار پیش بینى شده فراتر نرود. مرحوم ابوالهول کوتوله پسند بود، بر سر راه مى نشست و هر گذرنده اى که قامتش از حد مدار فراتر بود با ارٌه کردن بخشى از پا در مدارش قرار مى داد. فردوسى پور از مدار خارج شده بود و: دشمن طاووس آمد پرٌ او!

 «مدارِ» فروغی، طرفداران عادل را شاکی کرد«مدارِ» فروغی، طرفداران عادل را شاکی کرد«مدارِ» فروغی، طرفداران عادل را شاکی کرد«مدارِ» فروغی، طرفداران عادل را شاکی کرد«مدارِ» فروغی، طرفداران عادل را شاکی کرد

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا