آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

حسن پور:دستگاههای ذی ربط پیش بینی طرح های مقابله با بحران با الویت حوادث سیل و برف را داشته باشند.

حوادث سیل و برف‍ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش تدبیر شرق, به نقل از روابط عمومی فرمانداری شفت، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت به ریاست محمد حسن پور سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان و با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.

سرپرست فرمانداری شفت در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با آن و همچنین تصمیم گیری به موقع از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی و طرحهای آن را اعلام نمایند.

وی یکی از اولویت های مهم در مواقع بحران را باز بودن مسیرهای اصلی و روستایی جهت خدمات رسانی دانست و تاکید کرد: اداره راهداری و راه و شهرسازی باید از تمام ظرفیت های ممکن برای باز بودن راه ها در سطح شهرستان استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار همکاری های لازم بخشداران و شهرداران با دستگاه های خدمت رسان در حوزه شهرستان شد و افزود: بخشداران از ظرفیت های محلی در روستاها استفاده و با همکاری دهیاران و شوراها نسبت به اطلاع رسانی به مردم و انجام اقدامات پیشگیرانه در سطح روستا اقدام نمایند.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت تاکید کرد: در زمان آماده باش کلیه مرخصی ها لغو و اعضای ستاد ضمن آمادگی لازم در مواقع بحرانی باید خطوط ارتباطی تلفن همراه آنان روشن و در دسترس باشد.

سرپرست فرمانداری شفت در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: می بایست در بحران های احتمالی برنامه ریزی و آمادگی لازم را داشته باشیم تا زندگی مردم با کمترین آسیب و مخاطره مواجه شود و بر همین اساس دستگاههای عضو پیش بینی طرح های مقابله با بحران با الویت حوادث سیل و برف را داشته باشند.

/روابط عمومی فرمانداری شفت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا