آخرین خبرهااستان ها

پیام تبریک دکتر احمد رمضانپور نرگسی بمناسبت هفته بسیج

تدبیرشرق/بسمه تعالی
روز پنجم آذر سالروز ایجاد نهادی مردمی و ارزشمند و بی شک نقطه ای عطف در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تاثیرِ حضور فراتر از حد انتظار این تشکل مردمی در چهار دهه از عمر انقلاب در همه عرصه ها و بزنگاهها علی الخصوص در هشت سال دفاع مقدس، نشانگر اندیشه جامع حضرت امام خمینی(ره) به عنوان معمار اصلی این شجره طیبه می باشد.
نهال بسیج پس از عبور و آزمون موفق از همه تنگناهای تاریخ انقلاب، امروز درختی تناور است که به مدد قدرت ایمان و خلوص جوانان خود با بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص در همه رشته های کاربردی از عرصه های عمران و سازندگی ایران اسلامی تا مقابله با توطئه های ناتمام دشمنان این کشور نقشی محوری ایفا می نماید.
به طور حتم هفته بسیج فرصتی جهت تفسیر و تحلیل از جانفشانی های یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و تاکید بر ادامه و اشاعه فرهنگ بسیجی برای نسل های جوان کشور کشور می باشد.
اینجانب سالروز تشکیل این نهاد مردمی را به تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان گیلان و شهر رشت تبریک عرض می نمایم و آرزومندم این سرمایه بی بدیل در مسیر اصلی و رسالت خود که همانا جهاد در مسیر سازندگی و دفاع از کیان ایران اسلامی است گام بردارد.
احمد رمضانپور نرگسی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا