آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

پنس: ترامپ برای یک دوره دیگر برنامه دارد

ترامپمایک پنس معاون دونالد ترامپ در اظهاراتی که در راستای خودداری این رئیس جمهور آمریکا از پذیرفتن شکست در انتخابات مطرح کرد، گفت دولت او برنامه ریزی می‌کند تا برای یک دوره کامل دیگر روی کار باشد.

به گزارش تدبیرشرق, به نقل از بیزینس اینسایدر، هواداران دونالد ترامپ در زمان این سخنرانی مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی شورای محافظه کار غیرانتفاعی موسوم به شورای سیاست ملی، شعار “چهار سال دیگر” را دادند.

طبق گزارش فوربس، پنس در حین پاسخ به شرکت کننده‌ها در این مراسم گفت: برنامه این است.

او ادامه داد: من به شما قول می‌دهم ما به مبارزه تا زمانی که هر رای قانونی شمرده شود و هر رای غیرقانونی بیرون انداخته شود ادامه خواهیم داد و ما هرگز دست از مبارزه برای آن که دوباره آمریکا را بزرگ کنیم برنخواهیم داشت.

ترامپ با گذشت بیش از یک هفته از پیروزی بایدن همچنان از پذیرفتن شکست امتناع می‌کند.

بسیاری از قانونگذاران جمهوریخواه نیز از این رویه ترامپ پیروی کرده و از به رسمیت شناختن علنی جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب و کامالا هریس به عنوان معاون رئیس جمهور منتخب و پیروزهای انتخابات خودداری کرده‌اند.

چند جمهوریخواه سرشناس شامل جورج دبلیو. بوش، رئیس جمهور سابق و میت رامنی، سناتور جمهوریخواه به بایدن و هریس پیروزی در انتخابات را تبریک گفته‌اند.

طبق گزارش سی.ان.ان، افراد نزدیک به ترامپ از جمله ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا از او خواسته‌اند نتایج انتخابات را بپذیرد.

فوربس نوشت، پنس بر موضع ترامپ مبنی بر اینکه انتخابات هنوز تعیین تکلیف نشده تاکید کرده و گفت: ما منتظر نتایج انتخاباتمان هستیم.

این اظهارات او در حالی مطرح شدند که دولت بایدن خودش را برای یک انتقال قدرت پرچالش آمده می‌کند.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا