آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

علی حلوی خبر داد؛ آغاز ضبط مسابقه اینستاگرامی صدای برتر در مجموعه گنجینه فرش خزر

صدای برترضبط مسابقه اینستاگرامی صدای برتر به دبیری علی حلوی در مجموعه گنجینه فرش خزر آغاز شد.

این مسابقه که در ادامه جشنواره هفت آنلاین برگزار می شود؛ پس از مسابقات استند آپ کمدی، دابسمش و کودک هنرمند سومین رویداد این جشنواره است.
علی حلوی دبیر جشنواره با اعلام این خبر افزود: مسابقه صدای برتر یک مسابقه اینستاگرامی است که با حمایت مالی گنجینه فرش خزر برگزار می شود. در این مسابقه به پنج برگزیده، نفری دو میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می گیرد. مرحله اول توسط آرای مردمی و مرحله دوم توسط داوران با اجرای زنده شرکت کنندگان ارزیابی خواهد شد.
وی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان آبان ماه می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره ۰۹۰۵۳۶۹۵۲۳ برای شرکت ارسال کنند. استفاده از ساز، پلی بک یا اجرای بدون ساز برای شرکت کنندگان بلامانع است. در مرحله نخست، آثار ضبط شده بصورت پست های اینستاگرامی منتشر می شود و در مرحله نهایی با برگزیدگان آرای مردمی برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره اظهار داشت: هدف اصلی ما در این مسابقه این بود که فرصتی برای جوانان و علاقمندان مستعد در حوزه موسیقی و آواز فراهم شود تا بتوانند در این مجال دیده شوند. خوشبختانه استقبال بسیار خوبی را تا این لحظه شاهد بودیم و با اینکه هنوز هیچ کدام از آثار بارگزاری نشده، حدود ۱۲۰ نفر ثبت نام نموده اند که آمار خوب و قابل توجهی است.
وی در خصوص داوران این مسابقه بیان کرد: چند تن از چهره های شناخته شده و اهل فن عرصه موسیقی گیلان بعنوان داور حضور خواهند داشت که طی روزهای آینده معرفی خواهند شد.

/بازباران

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا