آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

اضمحلال و افول آمریکا حتمی است

افول آمریکاامام‌جمعه رودسر با بیان اینکه برای ملت ایران حزب دموکرات و حزب جمهوری‌خواه آمریکا فرقی ندارد، گفت: طبق بشارت قرآن کریم اضمحلال و افول آمریکا حتمی است.

به گزارش تدبیرشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته شهرستان رودسر که در مسجد ملاامیرا برگزار شد، با اشاره به بیانات بسیار جامع رهبر فرزانه در ابعاد داخلی نسبت به مسائل مختلف سیاسی، اقتصاد و معیشتی مردم که در روز 13 آبان مصادف با میلاد رسول اعظم (ص) و امام صادق (ع) رهنمود دادند، اظهار کرد: باید همه به بیانات ولایت و نائب صاحب‌الزمان (عج) گوش کرده و توجه عملی داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه جامعه امروز ما به‌شدت در مورد گرانی‌های اجناس مختلف رنج می‌برد، افزود: متأسفانه براثر بی‌توجهی مسؤولان ما شاهد قیمت‌گذاری ساعتی اجناس توسط مغازه‌داران و دست‌فروشان مانند طلافروشی‌ها هستیم.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به رهاشدگی بازار و گرانی کالاها گفت: متأسفانه شانه‌های مردم زیر بار گرانی‌ها سنگینی می‌کند و ضروری است تا با هماهنگی هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه برای حل مشکلات گرانی بازار علاجی پیدا شود.

روحانی با بیان اینکه تنها سپاه پاسداران در لبیک به‌فرمان رهبر معظم در حل مشکلات بازار به میدان آمد، تصریح کرد: برای علاج گرانی‌ها و معیشت جامعه، سپاه پاسداران قرارگاه 17 ربیع‌الاول را تأسیس کرد تا با همکاری دیگر مسؤولان بتواند برای حل مشکلات گرانی میدان‌دار باشد.

وی با بیان اینکه قوه مجریه با دارا بودن تمام امکانات در حل مشکلات بازار ناتوان است، افزود: سپاه پاسداران از ابتدا تأسیس تا به امروز علاوه بر تأمین امنیت داخلی و خارجی کشور در کنار سایر نیروهای مسلح، همیشه در مواقع بحران و ساخت خانه محرومین و سدسازی هم پیشگام بوده است.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به انتخابات آمریکا و چشم امید بستن برخی از مسؤولان کشور به این انتخابات برای حل مشکلات کشور بیان کرد: به فرموده رهبر معظم اوضاع امروز آمریکا تماشایی است و به بهانه انتخابات اوضاع داخلی آمریکا ناامن بوده و به اذعان صاحب‌نظران داخلی آمریکا با انحطاط شدید مدنی، سیاسی و اخلاقی مواجه است.

روحانی با بیان اینکه برای ملت ایران حزب دموکرات و حزب جمهوری‌خواه فرقی ندارد زیرا تمام همت هر دو حزب برای نابودی انقلاب اسلامی است، افزود: طبق بشارت قرآن کریم خداوند فرموده که دشمنان اسلام را با دست خودشان عذابشان می‌کند و آمریکایی‌ها با دست خود برای اضمحلال و افول حتمی خود تلاش می‌کنند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا