آخرین خبرهااستان ها

رسیدن به درصد وصول ۱۰۰ درصدی بی نظیر بود | کارگروه اجرای طرح برق امید تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

تدبیرشرق/محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: عملکرد همکاران و رسیدن به درصد وصول ۱۰۰ درصدی در تاریخ این شرکت بی‌نظیر بوده و از تلاش تمامی کارکنان در این زمینه تشکر کرد.

با حضور محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان جلسه کمیته راهبردی وصول مطالبات شرکت با رویکرد تحقق شاخص هدف ۹۹ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پیام پورحبیب مدیر دفتر فروش و وصول مطالبات شرکت خلاصه عملکرد ۶ ماهه اول شرکت در سال ۹۹ در مبحث وصول مطالبات را ارائه داد و گفت: ابتدای سال و به دلیل شیوع گسترده کرونا با یک تنفس سه ماهه در پرداخت بهای برق مصرفی مواجه بودیم و در پایان ماه فروردین درصد وصول مطالبات ۴۵ درصد بود اما با تکلیف شرکت توانیر این مقدار باید به ۱۰۰ درصد تا پایان ماه شهریور می‌رسید.

وی افزود: باتوجه به رشد درصد فروش که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته درکنار رشد مصرف برق در استان تلاش گسترده‌ای از سوی همکاران امورهای اجرایی صورت پذیرفت تا این هدف تحصیل شود.

پورحبیب با اشاره به اینکه دستیابی به درصد وصول ۱۰۰ در تاریخ شرکت بی‌سابقه بوده تاکید کرد: برگزاری جلسه‌های دوره‌ای و منظم، استفاده درست از ظرفیت مامورین تشخیص، تلاش پیمانکاران وصول مطالبات در کنار اجرای طرح جهادی وصول مطالبات دلایل دسترستی به این موفقیت بود اما همه اینها مرهون هم دلی، تلاش و پیگیری شبانه روزی همکاران ذی ربط در ستاد و امورهای اجرایی شرکت است.

وی در پایان گفت: باید با افزایش سطح تلاش تا پایان سال به هدف مقرر شده شرکت توانیر یعنی عدد ۱۰۶ درصد برسیم.

در ادامه مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت ضمن تبریک ایام هفته وحدت از تلاش تمامی همکاران دخیل در کسب این موفقیت تشکر کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان رشت خاطرنشان کرد: تا پایان سال جمعاً ۱۱۰ روز کاری باقی مانده است و باتوجه به شرایط آب و هوایی و عواملی همچون اوج گیری مجدد بیماری کرونا باید تلاش ویژه‌ای صورت پذیرد تا این موفقیت حفظ شود و به هدف پایانی یعنی ۱۰۶ درصد وصول مطالبات نایل شویم.

وی درپایان بر مواردی همچون صحت‌سنجی شماره تلفن‌های همراه ثبت شده، قرائت به موقع کنتورها، تلاش برای وصول تعرفه‌های عمومی و کشاورزی و داشتن آمار از مشترکین خوش حساب و… تاکید کرد.

 محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی در امور شهرستانها نیز ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: این موفقیت درکنار اینکه که نتیجه یک تلاش جمعی بود تبدیل به یک آموزش و الگو در سطح شرکت شد و نشان دهنده این امر است که اگر در همه برنامه‌ها اراده قوی و هدف معین داشته باشیم موفقیت چشمگیری حاصل می‌شود.

وی تاکید کرد: نایل آمدن به این موفقیت دستاورد بزرگی بود که با حداقل حواشی اجرا شد و تمامی دست اندرکاران فعل خواستن را به بهترین شکل صرف کردند و اکنون حفظ این موفقیت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

در ادامه جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت اظهار داشت: تلاش شبانه روزی همکاران امورهای اجرایی در این زمینه شایسته تقدیر است و توزیع برق گیلان به همت این تلاش‌ها در بین شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور رتبه سوم را دارد.

بیدی گفت: رسیدن به هدف یک مسیر بوده ولی تداوم این هدف یک چرخه است و نیازمند تجزیه و تحلیل درست از مسیر طی شده می‌باشد و باید جدیت و تلاش بیشتر برای رسیدن به هدف یعنی ۱۰۶ درصد تا پایان سال فعالیت کنیم.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت در ادامه بر طرح ملی و مهم برق امید تاکید کرد و افزود: شناسایی مشترکین به ویژه باغ ویلا و خالی از سکنه‌ها باید با دقت از سوی امورهای اجرایی صورت پذیرد.

در پایان این جلسه نیز دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: عملکرد همکاران و رسیدن به درصد وصول ۱۰۰ درصدی در تاریخ این شرکت بی‌نظیر بوده و از تلاش تمامی کارکنان در این زمینه تشکر کرد.

وی تصریح کرد: این موفقیت نشان دهنده پتانسیل بالای کارکنان توزیع برق گیلان است و بخش عمده آن بر عهده امورهای اجرایی شرکت بود و نمایان ساخت اگر بخواهیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم که در سطح کشور شاخص شود.

هنرمند خاطرنشان کرد: اگر این موفقیت ادامه پیدا نکند درواقع تلاش‌های خودمان را زیر سوال برده‌ایم و باید به اهداف تعیین شده برسیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اینکه در کنار وصول مطالبات سایر وظایف امورها و ادارات اجرایی نباید مغفول بماند گفت: باید کارگروه اجرای طرح برق امید در شرکت تشکیل شود و اطلاع‌رسانی آن در سطح استان بصورت گسترده صورت پذیرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از امورهای برتر در زمینه وصول مطالبات تقدیر و تشکر بعمل آمد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا