آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

آیت الله فلاحتی در دیدار جمعی از آزادگان استان گیلان: روزهای ورود آزادگان به میهن، یکی از زیباترین روزهای تاریخ انقلاب است

ورود آزادگاننماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار به نسل آینده برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

آیت الله فلاحتی بااشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصددند تا رشادت ها و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار را زیر سوال ببرند و کم رنگ جلوه دهند خواستار انتقال این ارزشهای والای نظام اسلامی به نسل آینده شد.

وی افزود : آزادگان – ایثارگران و خانواده های شهدا گنجینه ای ارزشمند از خاطرات و یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و باید مجاهدتهای آنان در موزه ها و کتاب ها ثبت و ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جهاد امروز آزادگان به مراتب سخت تر از جهادی است که همرزمانشان در آن شهید شدند، ابراز کرد: بر روی فرزندان و نوه های خود کار کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را هوشمندانه به نسل معاصر انتقال دهید.

امام جمعه رشت تاکید کرد: هر خطیب، نویسنده، شاعر، هیئتی، روحانی و مداحی که از جهاد و شهادت چیزی نگوید، هم غافل است و هم غافل کننده دیگران.

در پایان این دیدار آیت الله فلاحتی با اهدا شاخه گل و لوح تقدیر از جمعی از آزادگان قدردانی کرد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا