آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

یک نماینده پیشین مجلس: با تحریف قدرت ایران مواجهیم

قدرت ایرانیک نماینده ادوار گفت: ما سال‌هاست تحریم هستیم اما به حیات سیاسی،اجتماعی و اقتصادی خود پرداخته‌ایم اما این امور مورد تکذیب و تحریف رسانه های خارجی قرار گرفته و افرادی در داخل هم سوء استفاده می کنند.

به گزارش تدبیرشرق, ایرج ندیمی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری اخیرا اشاره کردند علاوه بر تحریم‌ها، از جهت دشمنان داخلی و خارجی با تحریف حقایق هم رو به رو هستیم. دشمن با تحریف، قدرت ایران در مدیریت تحریم‌ها را نادیده گرفته است.

وی ادامه داد: ما سال‌هاست تحریم هستیم اما به حیات سیاسی،اجتماعی و اقتصادی خود پرداخته‌ایم اما این امور مورد تکذیب و تحریف رسانه های خارجی قرار گرفته و افرادی در داخل هم سوء استفاده می کنند.

این نماینده اسبق مجلس گفت: باوجود آنکه حقایق در بخش صنعت همواره نادیده گرفته می شود اما واقعیت این است که با وجود همه فشارها موفیقت داشته و توانستیم تولیدات و نیاز صادراتی خود را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: دنیا اگر واقعیات درون کشور به لحاظ سیاسی، اجتماعی، امنیت و مدریت نو پدیدارهایی مثل کرونا را درست نشان دهد جهان را به این واقعیت می رساند که ایرانیان با وجود تحریم‌ها دارند خود را پیش می برند؛ قراردادهای اخیر با روسیه و چین به دنیا هشدار می دهد اگر سایر کشورها نجنبند نمی‌توانند قراردادهای چندین ساله همانند  سه قدرت چین و هند و روسیه با ایران عقد کنند.

این فعال سیاسی گفت: در چهل سال اخیر با وجود مباحثی مثل جنگ و تحریم ایران قدرت خود را نشان داده است. اگر دشمنان آگاه یا نا آگاه ؛ داخلی یا خارجی واقعیت چهل سال ایران مخصوصا دهه اخیر را با آمار و ارقام نگاه کنند نظرشان نسبت به تحریم عوض می شود.

وی در پایان گفت: دولت و حاکمیت هم با مدیریت تبلیغات می توانند این تحریف ها را بی‌اثر کنند. به طور مثال در مورد قرار داد ایران و چین تحریف خبر شد که کیش واگذار شده؛ اما بازنمایی حقیقت نشان می داد این قرار داد به نفع ایران است.

/ایسنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا