آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

شکست‌ ملوان و سپیدرود در دقایق پایانی فرصت سوزی سپیدرود رشت، شکست ملوان در انزلی و پرچم‎داری داماش!

جام آزادگان

از هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) سه تیم گیلانی داماش، سپیدرود و ملوان به مصاف حریفان خود رفتند که دو شکست و یک پیروزی حاصل کار تیم‌های گیلانی بود.

پیروزی داماش گیلان در رشت

داماش گیلان که با پیروزی مقابل شهرداری تبریز در هفته سی‌ودوم، حضور خود در لیگ دسته اول را قطعی کرده بود این هفته و در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف قشقایی شیراز که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود داماش به پایان رسید.

عرفان گودرز قلعه نوعی، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، محمد رستمی، میعاد یزدانی، مهدی نظرمحمدپناه، میثم پسندیده، سید سجاد موسوی، سینا شاه عباسی، محمد غلامی و میلاد پورمحسن در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

همچنین مسلم حق شناس، مجید ایوبی، سیداحمد حیات منش، پوریا زارع، علی حسامی، علی آزادمنش، مسعود اسدی، مرتضی سنجانکی، هادی خادم، سهیل فداکار، محمدرضا فیروززاده برای قشقایی بازی کردند.

گل‌های داماش را محمد غلامی و سجاد موسوی در دقایق ۴۳ و ۵۳ به ثمر رساندند.

فرصت‌سوزی سپیدرود رشت

از دیگر رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول دو تیم بادران تهران و سپیدرود رشت در ورزشگاه غدیر تهران با هم مسابقه دادند که در پایان به نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

رضا احمدی، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، صادق صادقی، هومن ربیع زاده (از دقیقه ۹۰ بابک عبدالله زاده)، جواد آقایی پور، نوید حیدری، علی بیجاری (از دقیقه ۹۰ آرمان مردانی)، امیرحسین اسکندری (از دقیقه ۶۷ میلاد احمدی)، حسام یعقوبی (از دقیقه ۶۷ محمد اسلامی)، حسین احمدلو در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین علی نعمتی، پویا اسدی، عبدالرضا زارعی (از دقیقه ۵۵ مصفطی بالیج)، مجید قشقایی (از دقیقه ۵۵ محسن شفید چنانی)، داود رجبی، حسین دوستدار، محمد رحمتی (از دقیقه ۳۵ ابوالفضل ابراهیمی)، امیر میربزرگی (از دقیقه ۸۵ محمدامین آرام طبع)، محمد اقدامی (از دقیقه ۸۵ فرزاد حاتمی)، ایمان غلامی، حسین کریمی برای بادران بازی کردند.

تک گل بازی فرزاد حاتمی برای بادران در دقیقه ۹۳ بازی به ثمر رساند و سپیدرود رشت در حالی می‌توانست خود را تا حدودی از منطقه خطر دور کند، شکست خورد و سقوط به لیگ دسته دوم خودش را قطعی کرد!

شکست دقایق پایانی ملوان بندرانزلی

همچنین ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف رایکا بابل رفت که این بازی در پایان با نتیجه با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، مهیار زحمتکش، محمدرضا محرمی، پرهام صیاد، میثم شاه مکوندزاده، سیامک کوروشی، خشایار زبرجد، مجتبی رمضانی، رضا درویشی، محمدعلی اکبرخواه در این بازی برای ملوان به میدان رفتند.

همچنین سعید ابراهیم پور، امید سلطانی، صائب محبی، محسن آقایی، میلاد باقری، سینا قنبرپور، کریم احمدی، امین رضایی، جواد شفیعی، محمدجواد محمدی، مهرداد حیدری برای رایکا بازی کردند.

مهرداد حیدری در دقیقه ۸۹ بازی برای رایکا گل‌زنی کرد.

از هفته سی‌وچهارم و پایانی لیگ دسته اول سپیدرود رشت پس از سقوط به لیگ دسته دوم در رشت به مصاف فجر سپاسی می‌رود، داماش گیلان در اراک به مقابل آلومینیوم صف‌آرایی می‌کند. همچنین ملوان در شیراز به با قشقایی این شهر بازی می‌کند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا