آخرین خبرهااجتماعیاسلایدرخبر داغ

تاکید فرماندار لنگرود بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان

پروژه های نیمه تمامشفقی با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام و پیشگیری از خُرد کردن اعتبارات، گفت: مجموع اعتبارات شهرستان لنگرود از چهار منبع در سال جاری ۲۳ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان پیش بینی شده است.

به گزارش تدبیرشرق، «سیروس شفقی» در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که امروز( یک‌شنبه، ۱۲ مرداد) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: نحوه توزیع اعتبارات در کمیته برنامه ریزی  با توجه به شرایط موجود در کشور به صورت اعتبارات تمرکزی و اولویت ها اختصاص می یابد.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام و پیشگیری از خرد کردن اعتبارات، افزود: مجموع اعتبارات شهرستان لنگرود  از چهار منبع در سال جاری ۲۳ میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان پیش بینی شده است.

شفقی ادامه داد: اعتبارات تملک استانی هشت میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان، سه درصد نفت و گاز ۱۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، راه های روستایی چهار میلیارد و ۸۶۳ میلیون تومان و جز ۱۴ درصد نیز ۱۳ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام و پیشگیری از هرگونه پروژه جدید در دستورالعمل اجرایی بودجه ۹۹ مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: تکمیل پروژه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی در حوزه اشتغال در سال جهش تولید و اختصاص بودجه به پروژه هایی با درصد پیشرفت فیزیکی مناسب از موارد مورد تاکید کمیته برنامه ریزی شهرستان لنگرود است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه تعداد پروژهای امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، اذعان کرد: ۲۲۵ پروژه مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال گذشته به ۱۷۰ پروژه  در سال جاری کاهش یافت که با جلوگیری از خرد شدن اعتبارات شاهد افتتاح پروژه های نیمه تمام در سال جاری خواهیم بود.

/شبستان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا