آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سیر یک تحول؛ از آشیان سازان کوهرنگ تا شهرداری ماسال

آشیان سازان کوهرنگبه گزارش تدبیرشرق، شهریور ماه 96 بود که محمد کاتوزی با 3 رای از مجموع 5 رای اعضای شورا به عنوان شهردار ماسال انتخاب و جایگزین باقر کاظمی شد. در رزومه ای که برخی رسانه ها از کاتوزی منتشر کردند، وی را دارای سابقه مدیریتی در بخش خصوصی دانسته اند. سابقه ای که به نظر می رسد بخش مهمی از آن در شرکتی به نام “آشیان سازان کوهرنگ” رقم خورده است.

بنا به آن چه که در سایت روزنامه رسمی آمده، کاتوزی چند سال قبل به عنوان رییس هیات مدیره این شرکت انتخاب و کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور از قبیل چک، سفته و … هم تنها با امضا او و همراه با مهر شرکت معتبر بوده است. (اینجا را ببینید)( http://www.rrk.ir/News/ShowOldNews.aspx?Code=1382226)

از آن جاییکه کاتوزی هم اکنون به عنوان شهردار ماسال مشغول به خدمت است، سردبیر خزرآنلاین از شهردار ماسال می خواهد تا در راستای ترویج فرهنگ حسنه شفافیت و بر طبق قانون انتشاراودسترسی آزاد به اطلاعات، تمامی سوابق از همکاری احتمالی این شرکت با شهرداری ماسال اعم از مشارکت، اجرا، مشاوره و … را در صورت وجود و به خصوص پس از تصدی شهردار فعلی بر راس شهرداری ماسال، در پورتال شهرداری منتشر یا جهت انتشار در اختیار رسانه ها قرار دهد.

/خزرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا