آخرین خبرهااستان ها

در سال 96 باید تمرکز بیشتری بر صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم

شهیدی

به گزارش تدبیر شرق به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، احمد علی شهیدی تداوم رشد صنعتی را تمرکز در صنایع کوچک دانست و گفت : در سال 96باید تمرکز بیشتری بر صنایع کوچک و متوسط داشته باشیم ، چرا که تداوم رشد صنعتی نیازمند توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط می باشد .

وی در ادامه بیان داشت : حمایت از صنعتگران باید به شکل واقعی و عملی انجام پذیرد ، حمایت از صنعتگر یعنی ایجاد اشتغال و کارآفرینی ، یعنی رشد صنعت و توسعه اقتصادی کشور ، حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زود بازده .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : امروز صنایع کوچک در فرايند توسعه اقتصادي جايگاه ويژه ای دارد و توسعه صنعتي هر منطقه در گرو بکار گيري سرمايه انساني وفيزيکي آن منطقه و مناطق همجوار آن است .

وی در ادامه به بیان اهمیت و کارایی صنایع کوچک پرداخت و گفت : توسعه اشتغال پايدار و کار آفريني با هدف پيشرفت جامعه ، افزايش توان تخصصي فني ، کمک به توسعه بازارهاي داخلي براي رشد صادرات ، افزايش توليد ناخالص ملي درحوزه صنايع کوچک از نتايج استقرار و تمرکز واحدهاي صنعتي در شهرکهاي صنعتي مي باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص نقش شهرک های صنعتی و انجام زیر ساختها و ارائه خدمات بهتر به صاحبین صنایع بیان داشت : نقش شهرک ها و نواحی صنعتی به عنوان کانون های تولید ، اشتغالزایی و توسعه صنعت و پویایی اقتصادی در ایجاد و گسترش کسب و کار و سرمایه گذاری بر کسی پوشیده نیست به همین علت به منظور بهینه سازی خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان ، فراهم کردن زیرساخت ها مقوله ای بسیار لازم و ضروری است .

وی در همین راستا بیان داشت : تامین زیرساختهای لازم در شهرک های صنعتی از ملزومات رونق کسب و کار و توسعه تولید در استان می باشد و در حال حاضر روند گسترش امکانات در شهرک های صنعتی استان و ارائه خدمات لازم به فعالان حوزه تولید و کسب و کار در بخش صنعت به سرعت ادامه خواهد داشت .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : فراهم کردن بسترهای مناسب برای کار آفرينی و نوآوری در جذب و هدايت سرمايه‌ها در مسير توسعه اقتصادی کشور می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد و شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان انجام زیرساختها و ارائه خدمات بهینه به واحدهای صنعتی را در اولویت کاری خود قرار داده است که امیدواریم با حمایت بیش از پیش و همه جانبه مسئولین استانی این امر به زودی زود و به شکلی کامل در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان محقق گردد .

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا