آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت ۲۷اردیبشهت روز ارتباطات و روابط عمومی؛

روابط عمومیبسمه تعالی

27 اردیبهشت ماه روزی که به عنوان روزارتباطات وروابط عمومی نامگذاری شده است،.این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را مرور کنیم.
خدمات ارزشمند و كوشش خردمندانه دست اندركاران حوزه ارتباطات و روابط عمومي كه در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند، قابل تقدير است.

در عصر ارتباطات موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است و اگر این مهم نادیده گرفته شود و توجه لازم به ارتقا و فراهم کردن بسترهای لازم برای شکوفایی آن مورد توجه قرار نگیرد خسارات قابل توجهی را متوجه ادارات و دستگاه‌های اجرایی و حتی فعالیت‌های اقتصادی در بخش خصوصی خواهد کرد.
روابط عمومی‌ها حلقه ارتباط میان مدیران و مردم هستند و می توانند با عملکرد مناسب و آگاهی بخشی فراگیر وگسترده بازتاب دهنده ی خدمات نظام و دولت در جامعه برای امیدافزایی و روح مشارکت جویی در همه‌ی عرصه‌ها باشند .
بدینوسیله، اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی شهرستان لاهیجان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.
امید است، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان جهش تولید نامگذاری شده است، روابط عمومی های شهرستان با یکارگیری ایده های خلاقانه، خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها و اقدامات دولت تدبیر و امید را به نحواحسن اطلاع رسانی نمایند.

🔹اسماعیل میر غضنفری
فرماندار شهرستان لاهیجان

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا