آخرین خبرهااجتماعی

زمینه های همکاری متقابل جمعیت هلال احمر و شهرداری رشت بررسی شد

هلال احمردر دیدار و گفت و گوی دکتر حاج محمدی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان زمینه های همکاری متقابل مورد بحث و بررسی قرار گرفت

 به گزارش تدبیرشرق، دکتر ناصر حاج محمدی در دیدار و گفت وگو با مهدی ولی پور با بیان اینکه نسبت به فعالیت های جمعیت هلال احمر بیگانه نیست، گفت: در پنج سالی که در وزارتخانه فعالیت می کرده از نزدیک با نوع کار جمعیت هلال احمر به خوبی آشنا شده است.

شهردار رشت گفت: من ضمن اینکه به همه عزیزان خدمتگزار در جمعیت هلال احمر خسته نباشید عرض می کنم امیدوارم دامنه و ابعاد خدماتی که ارائه می دهید بیشتر نزد مردم شناخته شوند چون خیلی ها هنوز با ماهیت کار در هلال احمر آشنا نیستند.

در این نشست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان هم با تشکر از حضور شهردار رشت و همراهان وی، ضمن تشریح خدمات هلال احمر خواستار عقد تفاهمنامه همکاری مشترک شد.

مهدی ولی پور با بیان فعالیت های بخش های مختلف جمعیت هلال احمر اعم از امداد و نجات، سازمان داوطلبان، سازمان جوانان و… به تشریح فعالیت خانه های هلال پرداخت و گفت: ما با فرمانداران و بخشداران و نمایندگان صحبت کرده ایم که در هر بخش نمایندگی داشته باشیم اما تا زمان ایجاد این نمایندگی ها، خانه های هلال این وظیفه را انجام می دهند.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم با سرای محلات شما همکاری نزدیک برای ارائه آموزش های امدادی داشته باشیم.

سپس شهردار رشت هم تاکید کرد: شهرداری هر نوع همکاری که بتواند انجام می دهد. هم اکنون چندین سرای محله در رشت زیر نظر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت فعالیت می کنند و می توان از توانمندی و امکانات آنها برای آموزش شهروندان استفاده کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان منظور از همکاری متقابل در سرای محلات را توسعه آموزش های مد نظر برای ایجاد آمادگی های لازم در حوادث و بحران ها عنوان کرد و گفت: هدف ما بالا بردن سطح آمادگی شهروندان در زمان بروز حادثه است.

شهردار رشت هم به تشریح خدمات سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری پرداخت و گفت: ما در این سازمان به آموزش های مرتبط در زمان حوادث می پردازیم و از امکانات و تجهیزات آموزشی خوبی برخوردار هستیم که شما می توانید از این ظرفیت هم استفاده کنید.

گفتنی است در این دیدار علیرضا قانع مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، حمیدرضا محمدی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و معاونین و مدیران این سازمان نیز دکتر حاج محمدی را همراهی کردند.

 
/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا