آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

کمک مؤمنانه| اهدای ۵۰۰ بسته کمک‌های فعالان اقتصادی گیلان به اقشار آسیب‌پذیر

کمک مؤمنانه

رئیس اتاق بازرگانی گیلان از اهدای ۵۰۰ بسته کمک‌های فعالان اقتصادی به اقشار آسیب‌پذیر از بحران کرونا در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

هادی تیزهوش تابان امروز در جریان اهدای ۵۰۰ بسته کمک‌های فعالان اقتصادی به اقشار آسیب‌پذیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه اظهار کرد: فعالان اقتصادی همواره در مواسات پیش‌قدم و نقش مؤثری در وظایف اجتماعی بر دوش خود احساس می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمک‌های انسان دوستانه یکی از مسؤولیت‌های اجتماعی فعالان اقتصادی است، گفت: مسؤولیت اخیر آنان در جریان بحران ویروس کووید ۱۹ نشان داد که بخش خصوصی هرگاه نیاز باشد تا درصحنه فعالیت‌های اجتماعی به وظایف اجتماعی خود عمل کند نقش مؤثری داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با بیان اینکه در جریان ویروس کووید ۱۹ در سراسر کشور پویشی تحت عنوان نفس در کشور ایجاد شد که در این پویش فعالان اقتصادی به کمک‌های بهداشتی و مراقبتی به بیمارستان‌های کشور بسیار فعالانه حاضر شدند، تصریح کرد: در این میان اتاق بازرگانی گیلان نیز با ارسال کمک‌های بهداشتی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و حتی ضدعفونی کردن برخی از ادارات و مراکز حمل‌ونقل کالا که همچنان این ارسال کمک‌های بهداشتی به بیمارستان‌های استان ادامه دارد تلاش کرده است تا به وظیفه ذاتی خود در مسؤولیت اجتماعی عمل کند.

تیزهوش تابان با اشاره به اینکه بحران کرونا موجب آسیب‌پذیری بخشی از اقشار جامعه شد که توجه به آنان حاکی از رفتارهای انسان دوستانه است، افزود: در چنین مواقعی هر انسانی به سهم خود می‌باید به همنوع خود کمک کند و بخش خصوصی گیلان همیشه در این مسؤولیت‌ها درصحنه کمک‌های مردمی ایفای نقش کرده و این بار به سهم خود با ارسال ۵۰۰ بسته از اقلام مواد غذایی و مایحتاج ضروری ماه مبارک رمضان تلاش کرده است تا یاریگر، مددکار و غمخوار اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشد.

وی با قدردانی از همراهی بسیج اصناف سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اتاق اصناف گیلان و فعالان اصناف هم درصدد هستند که چنین کمک‌هایی را برای هم استانی مؤمن خود در همین روزها ارسال کنند که اخبار این کمک‌ها از طریق رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان منعکس خواهد شد، ضمن اینکه اتاق اصناف استان یک پیشینه قوی در ارسال چنین کمک‌های در همه بحران‌های کشور همواره عهده‌دار است.

رئیس بسیج اصناف سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به ارسال ۵۰۰ بسته مواد غذایی به اقشار آسیب‌پذیر توسط اتاق بازرگانی گیلان اظهار کرد: این بسته‌ها که شامل مهم‌ترین مایحتاج روزمره خانواده‌ها علی‌الخصوص در ماه مبارک رمضان است از زحمات اتاق بازرگانی گیلان قدردانی می‌کنم.

رحمت صاحب با بیان اینکه در روزهای آینده اتاق اصناف گیلان هم‌چنین کمک‌هایی را ارسال خواهد کرد، گفت: ما در این روزها شاهد کمک‌های بخش خصوصی هستیم و بخش خصوصی اعم از فعالان اقتصادی و اصناف همیشه با نظام همراه و همسو بوده و خود را در کنار حاکمیت دیده‌اند و نقش ماندگار این عزیزان در تاریخ انقلاب نقش ماندگار است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه افزود: فرمان رهبر معظم انقلاب در این ایام متأثر از توجه ویژه ایشان به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و نگاه دلسوزانه ایشان در این فرمان با یک رزمایش بزرگ در کشور همراه بوده است و گیلان از استان‌هایی است که در چنین کمک‌هایی در صف مقدم قرار دارد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان نیز با تأکید بر اینکه بحران کرونا نشان داد که مردم ایران خود را پشتوانه نظام و حاکمیت می‌دانند، اظهار کرد: در این بحران که بخش اقتصاد کشور تعطیل شد با همراهی و همسویی وفاداری خود را به‌نظام ثابت کردند و به اقشار آسیب‌پذیر کمک کردند.

فرزاد ثابت با بیان اینکه مردم عزیز ایران همیشه نشان دادند تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هیچ‌گاه آنان را نسبت به‌نظام و حاکمیت دلسرد نخواهد کرد، گفت: مردم همواره پایبند نظام و رهبر انقلاب بوده و خواهند بود و در این ایام کمک‌های مؤمنانه بخش خصوصی در گیلان، اتاق بازرگانی و اتاق اصناف قابل‌تقدیر است و این عزیزان همیشه در همه صحنه‌ها کمک‌های شایانی داشته‌اند که در روزهای آینده به دنبال کمک ارزشمند اتاق بازرگانی گیلان و فعالان اقتصادی شاهد کمک‌های اتاق اصناف و بازاریان خواهیم بود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا