آخرین خبرهااستان هااسلایدرسیاسی

پیام تبریک دکتر رمضانپور عضو شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز کارگر

روزکارگر

بسمه تعالی

به طور حتم امروزه یکی از اولویت های موجود در کشور توجه به توسعه اقتصادی می باشد و بر هیچکس پوشیده نیست که کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولیدی کشور در حال نبرد با مشکلات هستند و بازیگر اصلی این عرصه محسوب می شوند.

باید توجه داشت که کارگران در قالب تعریف واحدی به عنوان سرمایه انسانی یکی از ارکان محوری و شاید مهمترین رکن رشد اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید باشند و قطار توسعه کشور را در مسیری هدایت خواهند کرد که مقصد آن اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

لیکن باید به این نکته دقت نظر داشت که نیل به اهداف فوق مستلزم توجه ویژه به معیشت و ارتقای سطح کیفی زندگی کارگران است.

موضوعی که دولتها متاسفانه در سالهای اخیر، دستاورد قابل دفاعی در این حوزه نداشته و تعطیلی کارخانه ها یکی پس از دیگری و تعدیل نیرو بجای جذب جوانان به بازار کار و وابستگی روزافزون به واردات کالا جزو نتایج این بی توجهی و عدم اتخاذ استراتژی کاربردی در این حوزه است.

پرداختن به رفع موانع تولید با نگاهی کارشناسی و پرهیز از شعارزدگی و ایجاد منابع و بستر مناسب برای کارآفرینان با استفاده از تسهیلات بانکی و تغییر قوانین موجود اقداماتی است که باید در اسرع وقت در راستای تغییر شرایط نامطلوب موجود و در راستای ایجاد رفاه و امنیت شغلی کارگران به آن پرداخت باشد که این قشر ارزشمند در فضایی امن به تلاش خود جهت احتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در قله های اقتصادی ادامه دهند.

اینجانب با تبریک یازدهم اردیبهشت به عنوان روز کارگر از تلاش ها و خدمات ارزشمند این عزیزان در حوزه تولید و صنعت تقدیر کرده برای این جهادگران عرصه اقتصاد آرزوی سلامت و توفیق روزافزون از درگاه الهی دارم.

احمد رمضانپور نرگسی

عضو ادوار مجلس شورای اسلامی

و نماینده شورای اسلامی شهر رشت

/گیل ندا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا