آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

پیام شهردار رشت به مناسبت روز ملی شوراها؛ امیدوارم بتوانم اهداف توسعه طلبانه شورای شهر را جامه عمل بپوشانم

روز ملی شوراها

شهردار رشت در پیامی روز نهم اردیبهشت ماه و فرا رسیدن روز ملی شوراها را تبریک گفت و برای همه اعضای شورای اسلامی شهر رشت آرزوی موفقیت نمود.

به گزارش تدبیرشرق، دکتر ناصر حاج محمدی در پیام خود آورده است:

اصل مهم شوراها که در قانون اساسی جمهوری اسلامی بر آن تاکید شده، ریشه در آموزه های دینی ما دارد و پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) همواره بر شور، مشورت و شورا در انجام کارها سفارش کرده اند.

با این زمینه فکری بدون شک شوراها نمادی از تفکر اسلامی و نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و تأسیس شورای اسلامی شهر و روستا به نوعی واگذاری کارها به مردم و نقش ‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت شان خواهد بود.

فرصت را غنیمت شمرده و در همین جا فرا رسیدن روز ملی شوراها را به همه اعضای تلاشگر شورای اسلامی شهر رشت صمیمانه تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی موفقیت آنها در برنامه ریزی و سیاستگذاری برای توسعه و عمران شهر رشت را دارم.

همچنین به عنوان خادم کوچک مردم شریف شهر رشت به خوبی و از نزدیک شاهد تلاش ها و کوشش های شبانه روزی این عزیزان بوده و می دانم در سر چیزی جز سربلندی و پیشرفت شهر عزیزمان رشت را طلب نمی کنند.

در پایان امیدوارم با برنامه ریزی این عزیزان بتوانم به عنوان مدیر اجرایی شهر رشت، خواسته ها و برنامه های توسعه طلبانه شورای محترم رشت را جامه عمل بپوشانم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا