آخرین خبرهااستان ها

تحقق ۷۱ درصدی برنامه‌های مدیریتی رودسر

برنامه‌های مدیریتی

فرماندار رودسر با تأکید بر لزوم توجه بیشتر مدیران ادارات و دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه‌های این شهرستان گفت: در سال گذشته ۷۱.۵ درصد برنامه‌های شهرستان رودسر اجرایی شد.

به گزارش تدبیرشرق، حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری امسال شهرستان رودسر در سالن اجتماعات این فرمانداری با اشاره به نام‌گذاری سال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مدیریت شهرستان در برنامه‌ریزی‌های خود در جهت لبیک به فرمایش رهبر و عملیاتی کردن شعار سال تلاش می‌کند و اهتمام مسؤولان دستگاه‌ها نیز در این راستا امری ضروری است.

وی با بیان اینکه بحث بحران کرونا در رودسر با کمک نیروهای مردمی، خیرین، رسانه‌ها و دستگاه‌های امنیتی بسیار جدی و سخت دنبال شد تا با کمترین آسیب مدیریت شود، افزود: ما باید قدردان نیروهای مردمی و خیرین گمنامی باشیم چه در بحران کرونا و چه امروز در کار مؤمنانه رزمایش مواسات جهادی وارد میدان شدند تا همنوعان خود را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا هنوز تمام نشده و لازم است تا نکات بهداشتی به‌صورت جدی دنبال شود، بیان کرد: خوشبختانه با رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی توسط مردم در پیک جدید کرونا، شهرستان رودسر زیاد درگیر نشد.

فرماندار رودسر با تأکید بر لزوم توجه بیشتر مدیران ادارات و دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه‌های این شهرستان تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته ۷۱.۵ درصد برنامه‌های شهرستان رودسر اجرایی شد و برای تحقق برنامه‌های جامانده نیازمند همت و تلاش پیگیرانه مسؤولان این شهرستان است.

وی ثبت جهانی صنایع‌دستی چادرشب بافی قاسم‌آباد را گامی بلند در راستای ماندگاری و گسترش فرهنگ منطقه خواند و گفت: ثبت ملی اثر طبیعی کوه سماموس اشکورات از دیگر اقدامات مثبت شهرستان در سال گذشته بوده و در حال حاضر کتاب سماموس و چادرشب در حال تهیه است.

اسماعیل‌پور با اشاره به اجرایی شدن اتوماسیون اداری در سطح شهرستان رودسر در راستای صرفه‌جویی در کاغذ، بهبود روند کارها و رضایتمندی ارباب‌رجوع افزود: جمع‌آوری بانک اطلاعات جامع روستاها گامی بلند در راستای برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم سازی‌های بهتر مدیران است.

وی آسفالت ۱۰۰ درصدی فضای شهری تا سال ۱۴۰۰ را از برنامه‌های شهرستان رودسر خواند و بیان کرد: در سال گذشته ۳۰ درصد این طرح توسط شهرداران اجرایی شده انتظار داریم که ۴۰ درصد کار در سال جاری انجام و بقیه تا سال آینده به پایان برسد.

فرماندار رودسر از ساماندهی ۹۰ درصدی رودخانه‌های این شهرستان برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از سیلاب‌ها خبر داد و افزود: ساماندهی سردهنه ماچیان یکی از مشکلاتی بود که در حال اجرا است.

وی از پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پل گزافرود در کلاچای و پل جلم قاسم‌آباد در چابکسر که از سیلاب‌های گذشته تخریب‌شده بودند خبر داد و گفت: برای ساماندهی پسماند شهرستان پنج میلیارد تومان جهت فعال کردن کارخانه کمپوست به شهرداری رودسر اختصاص می‌یابد.

اسماعیل‌پور با اشاره به آغاز اجرای پروژه آرام راه میدان تا میدان توسط شهرداری رودسر افزود: اجرای این پروژه در حفظ میراث فرهنگی، زیبایی و منظر شهری، رفع گره ترافیکی و تحول و بالندگی اقتصادی شهر تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مدیران دستگاه‌ها در سال گذشته برای اجرای پروژه‌ها خوب درخشیدند و عده‌ای عقب بودند که نیاز است تا با جدیت و تلاش خود را همراه کنند، تصریح کرد: آنچه مدیران در سال جاری باید رعایت کنند برنامه‌ریزی دقیق و صرفه‌جویی در مصارف منابع است تا در شرایط تحریم‌ها و کمبود منابع مالی بیشترین خدمات به مردم داده شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا