آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش مواسات همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

بسته‌های معیشتی

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از آغاز توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش مواسات، همدلی کمک مؤمنانه در هفته اول ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد.

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ جمشید اصحابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مواسات در گیلان اظهار کرد: این قرارگاه از چندین کمیته تشکیل‌شده و در تلاش است با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نهادهای انقلابی، بسته‌های معیشتی را تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان شیوع کروناویروس توزیع کنند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به هم‌وطنانی که در کروناویروس آسیب‌دیده‌اند قرارگاهی تشکیل‌شده که یکی از کمیته‌های آن کمیته توزیع است، افزود: جلسه کمیته توزیع قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه امروز در رشت با حضور نمایندگان کمیته‌ تشکیل شد و سپاه ناحیه مرکزی رشت رئیس این کمیته استانی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به جزئیات اجرای این طرح نوع‌دوستانه و همدلی بیان کرد: سپاه با محوریت بسیج محلات در مساجد مکلف به توزیع کمک‌های مؤمنانه خیران، نوع دوستان، بسیجیان، ستاد اجرایی فرمان امام و سایر تشکل‌هایی که کمک می‌کنند شده است.

رئیس کمیته توزیع رزمایش همدلی مواسات و کمک مؤمنانه گیلان، با بیان اینکه مقررشده سپاه ناحیه مرکزی رشت کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و با بسته‌بندی، آن‌ها را در سطح استان توزیع کند، تصریح کرد: بسته‌های آماده‌شده پس از بسته‌بندی و آماده‌سازی، در هفته اول ماه مبارک رمضان هم‌زمان با سراسر کشور در سراسر استان گیلان توزیع می‌شود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا