آخرین خبرهااسلایدرفرهنگی و هنری

«نون. خ» در چاه «پایتخت» می افتد؟/ مسئولان تلویزیون مراقبت کنند

نون. خ

معروف است که می‌گویند احتیاط شرط عقل است، حالا بعد از اتفاقاتی که در فصل ششم سریال «پایتخت» افتاد و بسیاری از مؤلفه‌های مثبتی که به نام خودش ثبت کرده بود را زیر پا گذاشت، مراقبت کردن و جلوگیری از فرو غلتیدن سریال‌های مشابه از جمله سریال «نون. خ» در وادی پشت پا زدن به شاخصه‌های مثبت و اخلاقی‌اش اقدامی عقلایی و کاملاً منطقی است.
سریال «پایتخت» چندین سال بود که با یک تیم تقریباً ثابت از عوامل سازنده و بازیگران مشخص مهمان منازل مخاطبان شده بود و هر سال بعد از پایان تعطیلات نوروز در بین افواه مردم صحبت از دیالوگ‌ها و اتفاقاتی بود که در این سریال به تصویر کشیده می‌شد.
متأسفانه، عدم تدبیر لازم و نظارت دقیق مسئولان برای حفظ و ادامه‌دار کردن مباحث مثبت این مجموعه باعث شد تا این اثر با حواشی بسیاری چه در حوزه قصه‌گویی که مؤلفه اصلی این سریال بود و چه شاخصه‌های مثبتی که در آن تبیین و ترویج می‌شد، جملگی به باد برود و نقطه پایانی این فصل از آن به فیلمفارسی‌های قبل انقلاب تنه بزند.
حالا چند روزی است که فصل دوم سریال «نون. خ» با وفاداری به فضای کلی فصل اول آن در حال پخش است. این سریال هم که به دلیل اقبال مخاطبان مسئولان تلویزیون را مجاب کرد تا به فصل دوم برسد در حال تبیین و تکریم برخی هنجارها و ارزش‌های جامعه ایرانی است. از آنجا که در این مجموعه نیز خانواده و روابط بین خویشاوندان و آشنایان به عنوان محور اصلی رخدادهای سناریوی آن است و اتفاقاً در حال کسب موفقیت‌های مشابهی نظیر سریال پایتخت است لازم است مسئولان تلویزیون ضمن نظارت حرفه‌ای، بر عدم تکرار اتفاقات ناخوشایند سریال «پایتخت» و به تبع آن دفع مخاطب اصرار داشته باشند.
/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا