آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

آیا از شنبه طرح ترافیک و کاهش در پایتخت اجرا می‌شود؟ / رئیس پلیس راهور تهران: هفته اول اردیبهشت طرح ترافیک اجرا نمی شود / برای اجرای طرح ترافیک در هفته دوم اردیبهشت، تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم

طرح ترافیک

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره نحوه اجرای طرح در هفته دوم اردیبهشت ماه نیز تصریح کرد:‌در این زمینه ما تابع نظرات ستادملی مقابله با کرونا هستیم و هرآنچه که از سوی این ستاد تصمیم گیری شود، ما اجرا خواهیم کرد.

به گزارش تدبیرشرق ,سردار محمدرضا مهماندار درباره نحوه اجرای طرح ترافیک و کاهش در پایتخت طی هفته اول اردیبهشت ماه گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستادملی مقابله با کرونا، طرح ترافیک و کاهش در هفته اول اردیبهشت ماه ۹۹ نیز در شهر تهران اجرایی نخواهد شد.

وی افزود: بنابراین از شنبه ۳۰ فروردین ماه تا پایان هفته جاری ورود به محدوده طرح ترافیک و کاهش در پایتخت با هدف اجرای فاصله گذاری اجتماعی در پایتخت اجرا نخواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره نحوه اجرای طرح در هفته دوم اردیبهشت ماه نیز تصریح کرد:‌ در این زمینه ما تابع نظرات ستادملی مقابله با کرونا هستیم و هرآنچه که از سوی این ستاد تصمیم گیری شود، ما اجرا خواهیم کرد.

مهماندار از شهروندان خواست که همچنان از انجام تردد‌های غیرحضوری در سطح شهر پرهیز کنند.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا