آخرین خبرهااستان هااسلایدر

استاندار گیلان در حاشیه مراسم رژه خدمت ارتش و در جمع خبرنگاران بیان داشت؛ ارتش در مقاطع زمانی مختلف، پشتیبان و در کنار مردم است / قدردانی از تلاش‌های ارتشیان در مقابله با کرونا

رژه ارتش

استاندار گیلان با اشاره به تلاش‌های فداکارانه ارتشیان غیور هم‌پای مسئولان، خدمتگزاران نظام و کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا، اقدامات آنان را شایسته تقدیر دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌ها و مقاطع زمانی مختلف، پشتیبان و در کنار مردم بوده و هست.

 به گزارش تدبیرشرق؛دکتر ارسلان زارع صبح امروز (جمعه) در حاشیه مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن ، یاوران سلامت» در رشت ، در جمع خبرنگاران با تبریک مناسبت روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از سرمایه های گران‌سنگ مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با یادآوری اینکه ارتش از ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۷ با پیوستن به ملت بزرگ ایران ، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، افزود: در عمر ۴۱ ساله جمهوری اسلامی ایران؛ ارتشیان همواره از مدافعان فداکار وطن بوده اند و در کنار مردم برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایثارگرانه جهد و تلاش کردند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد : در برهه های مختلفی همچون دفاع مقدس،  یگان های ارتش با جانفشانی از ملت ، کیان و حاکمیت ارضی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله هم ارتش در کنار مردم و حامی و پشتیبان آنان بوده ، خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر نیز همانگونه که مردم آگاهی دارند؛ به سبب شیوع ویروس کرونا در همه مناطق کشور ،ارتش حضوری فعال داشته است.

دکتر زارع با بیان اینکه در گیلان نیز نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش در کنار کادر درمان کوشیدند ، افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله طرح های فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری، این یگان ها تلاش‌هایی بسیار داشته و در کنار مسئولان، خدمتگزاران نظام و کادر درمان بوده اند که اقدامات شایسته آنان قابل تقدیر است.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا