آخرین خبرهااستان هااسلایدر

به مناسبت روز ارتش انجام شد؛ برگزاری مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن ، یاوران سلامت» با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان

روزارتش

همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن ، یاوران سلامت» صبح امروز (جمعه) با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان، در رشت برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق؛مراسم «رژه خدمت» ارتش با شعار «مدافعان وطن ، یاوران سلامت» صبح امروز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار، آیت ا… فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تأمین استان، جمعی از مدیران استانی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در رشت برگزار شد.

 در پایان این مراسم یگان های نمونه موتوری و لجستیک در استان گیلان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

هر سال به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، مراسم گرامیداشت این روز با حضور مقامات استانی همزمان با سراسر کشور در استان گیلان برگزار می شود.

۲۹ فروردین ماه روز تجلیل و تکریم دلاورمردی ها و رشادت‌های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های بی دریغ حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا