آخرین خبرهااجتماعی

بیش از یک ماه از طرح پاکسازی و ضدعفونی روزانه محلات رشت سپری شد

ضدعفونی روزانه

پس از اجرای یک دوره موفق از طرح هفتگی پاکسازی محلات رشت به وسیله مدیریت خدمات شهری شهرداری رشت، عملیات پاکسازی از روز ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ به طور روزانه تداوم یافت و حالا بیش از یک ماه از اجرای این طرح موفق شهری می گذرد.

به گزارش تدبیرشرق، محمدباقر بشر دانش با اعلام این مطلب گفت: طرح پاکسازی محلات رشت با استفاده از نیروهای زحمتکش خدمات شهری روزهای جمعه هر هفته در محلات مختلف رشت در چندین‌ ماه برگزار شد و پس از سپری شدن یک دوره موفق چندین‌ ماهه با شیوع ویروس کرونا تغییراتی در اجرای این طرح به وجود آمد.

مدیر خدمات شهری شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: با خبر انتشار ویروس کرونا در رشت، نیروهای زحمتکش خدمات شهری در راستای اجرای طرح پاکسازی محلات علاوه بر جمع آوری زباله ها، نخاله های ساختمانی و پاکسازی محلات عملیات ضدعفونی محله را نیز بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: از روز ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ تا هم اکنون این طرح به صورت روزانه با ضدعفونی و پاکسازی محلات شهر در مناطق پنجگانه شهرداری دنبال می شود.

بشر دانش تاکید کرد: اولویت ما در اجرای این طرح، محلات کم برخوردار هستند اما به مرور به دیگر محلات شهر هم گسترش و توسعه می یابد.

وی از همه نیروهای تلاشگر خدمات شهری که در اجرای این طرح خدماتی مضاعف ارائه می دهند قدردانی و تشکر کرد.

بشر دانش در پایان از نگاه حمایتی شهردار محترم و معاونت محترم خدمات شهری شهرداری در اجرای طرح پاکسازی روزانه شهرداری رشت قدردانی کرد و تاکید نمود: اجرای طرح یاد شده تا زمان مورد نیاز در محلات مختلف شهر تداوم یابد.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا