آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

فرماندار صومعه سرا: همزمان با ولادت امام زمان عج به تعداد ۱۲۰۰ خانوار نیازمند وآسیب دیده از بحران کرونا سبدهای کالا کمک معیشتی اهدا می شود

ولادت امام زمان عج

فرماندار صومعه سرا عصر امروز در جریان بازدید از آماده سازی سبد های کالا به نیازمندان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با توجه به آسیب برخی از شهروندان با شیوع ویروس کرونا ۱۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع می شود.

به گزارش تدبیرشرق ,سید جلال سید محمدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲۰۰ بسته سبد معیشتی در شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: این بسته‌ها با همکاری و مشارکت با مسئولان، مردم و خیران گمنام شهرستان صومعه سرا تهیه شده است.
وی با بیان اینکه هدف از این کار کمک افراد و مشاغلی بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار آسیب و مشکل شدند، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) این بسته‌ها به ارزش هر کدام ۳۳۰ هزار تومان تهیه و در میان نیازمندان توزیع می‌شود.
سید محمدی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج)، افزود: برنامه‌های متنوعی اعم از مولودی خوانی، اجرای گروه سرود سیار، برنامه‌های گروه‌های مذهبی در فضای مجازی در راستای ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه تدارک دیده شده است.

ولادت امام زمان عج

ولادت امام زمان عج

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا