دسته‌بندی نشده

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج)

حضرت صاحب الزمان (عج)

دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت.

به گزارش تدبیرشرق، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) را تبریک گفت. متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ.

ما می ‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

(سوره مبارکه قصص آیه ۵)

این کلام الهی که خداوند عالم وعده داده که استکبار و مستکبرین جهان از روی زمین محو خواهند شد، سلطه گری فرعون و فرعونیان روی زمین از بین خواهد رفت و مستضعفان عالم وارثان واقعی زمین خواهند بود.

نیمه شعبان جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت است که خداوند متعال وعده داده با دست مبارک حضرت ولیعصر (عج) زمین از لوث وجود خونخواران، ناپاکان و ظالمان پاک خواهد شد و حکومت عدل و عدالت برقرار می گردد.

اینجانب به سهم خود فرا رسیدن نیمه شعبان جشن بزرگ روز میلاد با سعادت ناجی بزرگ بشریت حضرت مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف را به همه شیعیان و به ویژه شهروندان فهیم و بیدار دل رشت تبریک و تنهیت عرض نموده و امیدوارم هر چه زودتر وعده الهی حکومت عدل و عدالت روی کره زمین محقق و پایدار شود.

همچنین نیمه شعبان، آغاز هفته سربازان گمنام ‌امام زمان (عج) است که این مناسبت را به همه این عزیزان شاد باش می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت و بهروزی در انجام وظایف سنگین و ماموریت های مهم امنیتی می نمایم.

ناصر حاج‌ محمدی

شهردار رشت

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا