آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدر

از سوی شرکت پیشروتاب و با همکاری خیرین صورت گرفت: اهدای بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات و ملزومات بیمارستانی به بیمارستانهای گیلان

تجهیزات و ملزومات بیمارستانی

از سوی شرکت صنایع ریسندگی و بافندگی پیشروتاب (گروه صنعتی دکتر برق لامع)، بیش از یک میلیارد ریال تجهیزات و ملزومات بیمارستانی به بیمارستان های شهدای رضوانشهر و امام خمینی صومعه سرا اهدا شد.

به گزارش تدبیر شرق ، در مراسمی که ظهر امروز دوشنبه هجدهم فروردین ماه، با حضور تنی چند از مسئولین سیاسی و پزشکی استان، در محل کارخانه واقع در شهر صنعتی رشت برگزار شد، برخی تجهیزات بیمارستانی شامل یک دستگاه ونتیلاتور به همراه متعلقات، دو دستگاه بای پپ، یک دستگاه اتوکلاو بیمارستانی، یک دستگاه مانیتور علایم حیاتی پرتابل، یک دستگاه اکسیژن ساز، سه هزار عدد ماسک نانوی میتال و مقادیری حوله بیمارستانی به دو بیمارستان شهدای رضوانشهر و امام خمینی صومعه سرا اهدا شد.
مهندس کاظم مادرشاهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل صنایع ریسندگی و بافندگی پیشروتاب، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از زمان شروع بحران کرونا در کشور، شرکت ما نیز بر خود وظیفه دانسته تمام تلاش خود را در راستای کمک به مردم بکار گیرد. از همین رو خط تولید حوله را موقتا تعطیل کرده ایم و اقدام به تولید ماسک های نخی آنتی باکتریال میتال با استفاده از فناوری نانو ذرات کرده ایم.
وی افزود: خوشبختانه با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان و همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان، موفق شدیم به سرعت مراحل اخذ مجوز این محصول را گرفته و در حال حاضر روزانه چهار هزار ماسک تولید می کنیم و البته توان تولید پارچه آنتی باکتریال مناسب ماسک به تعداد روزانه هشتاد هزار ماسک نیز در کارخانه وجود دارد که به استانهای مختلف کشور ارسال می شود.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل تنها کارخانه حوله بافی استان گیلان ادامه داد: در طول ماه گذشته نیز بیش از ده هزار ماسک میتال با قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت کارخانه در اختیار یکی از چهره های محبوب ورزش کشورمان قرار گرفت تا در سطح بیمارستان های رشت توزیع نماید، همچنین امروز نیز سه هزار ماسک میتال بطور رایگان در اختیار دو بیمارستان فوق و یکی از سازمان های مردم نهاد شهرستان رودبار قرار گرفت تا اقدام به توزیع آن در سطح شهرستان فوق نماید.
این کارآفرین جوان تاکید کرد: همزمان با بحران، با جذب چندین دوزنده و نیروی انسانی جدید اقدام به فعالیت شبانه روزی در شرکت کرده ایم تا توان تولید را بالا ببریم و بیشتر در خدمت مردم استان گیلان باشیم.
سید جلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا نیز ضمن بی نقص خواندن کیفیت محصولات شرکت پیشروتاب به خبرنگار ما گفت: متاسفانه تمام توان استان در این روزها به سمت تهیه ملزومات بیمارستانی معطوف شده بود و کمتر توجهی به سمت تکمیل تجهیزات بیمارستانی شده بود ولی خوشبختانه خیرین مثل همیشه پیشقدم شدند و درصد قابل توجهی از تجهیزات بیمارستانی را به بیمارستان اهدا کردند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
وی افزود: بحران کرونا با همه ویژگی های منفی اش، نشان داد مردم ما در سختی ها کنار هم هستند و این بیماری را نیز شکست خواهند داد.
دکتر هوشمند عزیزی نژاد مدیر شبکه بهداشت رضوانشهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از گروه صنعتی پیشروتاب، ماسک میتال تولید شده در این کارخانه را بسیار باکیفیت دانست و گفت: این روزها توان کارگاه های تولیدی بر کمیت ملزوماتی چون ماسک و دستکش معطوف شده و گاها کیفیت کمتر مورد توجه قرار می گیرد ولی خوشبختانه در این کارخانه مدرن و مجهز، ماسک های با کیفیت و با قابلیت شست و شو و ماندگاری بسیار بالا در حال تولید انبوه است.
گفتنی است در مراسم امروز، علاوه بر بیمارستانهای رضوانشهر و صومعه سرا، مقدار هزار ماسک به گروه جهادی حامیان سلامت رستم آباد نیز اهدا شد.

تجهیزات بیمارستانی

تجهیزات بیمارستانی

تجهیزات بیمارستانی

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا