آخرین خبرهااستان ها

اقدامات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت در کمیسیون بهداشت تشریح شد

پسماندهای شهرداری رشت

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت که زیر نظر معاونت خدمات شهری شهرداری فعالیت می کند، اهم اقدامات انجام شده را در مقابله با ویروس کرونا در طول چند هفته گذشته در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت تشریح کرد.

به گزارش تدبیرشرق، علیرضا حاجی پور در این نشست به تشریح عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن عمومی، مبلمان شهری و… مناطق پنجگانه شهرداری رشت به وسیله سازمان مدیریت پسماندها برای مقابله با ویروس کرونا در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت پرداخت.

در این نشست که همچنین علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز حضور داشت، رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری روز دهم فروردین ماه ۱۳۹۹ در جلسه کمیسیون و بهداشت و محیط زیست شورا گزارشی جامع و مفصل از مجموعه اقدامات این سازمان در جهت مقابله با ویروس کرونا را برای حاضران در جلسه ارائه کرد.

 

وی گفت: علاوه بر اجرای عملیات ضدعفونی این سازمان در تجهیز کارگران خود به اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش یکبار مصرف اقدام می کند.

وی خاطر نشان کرد: عملیات گندزدایی و سمپاشی دفنگاه سراوان رشت نیز به طور مرتب و روزانه انجام ‌می شود تا زمینه های آلودگی کاهش یافته و اهالی منطقه بیشتر در آسایش و رفاه زندگی کنند.

حاجی پور در ادامه با قدردانی از پاکبانان پر تلاش شهرداری رشت گفت: این عزیزان به دلیل اینکه مستقیماً با آلودگی ها در تماس هستند، نیازمند توجه جدی و تامین اقلام بهداشتی هستند.

وی در پایان از نگاه حمایتی اعضای کمیسیون به ویژه دکتر بهراد ذاکری ریاست کمیسیون و همچنین اسماعیل حاجی پور ریاست شورا به پاکبانان شریف و زحمتکش رشت قدردانی کرد.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا