آخرین خبرهااستان ها

توزیع بیش از هزاران عدد شوینده وماده ضد عفونی کننده دست ، ۵ هزار دستکش و هزاران ماسک توسط خیرین در صومعه سرا

ماسک

به گزارش تدبیر شرق ،فرماندار صومعه سرا ازجذب هزاران عدد ماده ضد عفو نی کننده و شوینده بهداشتی وماسک ودستکش از سوی یک خیر خبر داد

سید جلال سید محمدی گفت : مشارکت خیرین در تامین مایحتاج ضروری مردم بسیار مسولانه و قابل توجه بوده است .
وی افزود : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح و شوینده های بهداشتی که توسط یک خیر بنام آقای ناظریان و شرکت تولیدی پاک شویا در اختیار فرمانداری گذاشته شده بود از طریق هلال احمر در نقاط مختلف شهرستان ادارات ونهادهای پرتردد وهمچنین بیمارستان ومراکز بهداشتی ودرمانی توزیع شده است.
وی با بیان اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا دسترسی مردم به مواد ضدعفونی سخت شده است، افزود: تداوم توزیع مواد ضدعفونی کننده به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.
سیدمحمدی متذکر شد: محلول های ضدعفونی توسط شرکت تولیدی پاک شویا  تولید و در نقاط مختلف شهرستان صومعه سرا توزیع شده است.
وی افزود: تعداد ۱۲۲ کارتن مواد شوینده وبهداشتی به همراه توزیع ۴۶۰ عدد محلول ضدعفونی دست،۶۴۰محلول ضدعفونی سطوح و ۳هزار لیتر مواد ضدعفونی سطوح در دو مرحله بین مردم وادارات ومراکز درمانی وبهداشتی شهرستان توزیع شده است
فرماندار در ادامه گفت: همچنین در مرحله دیگری هزار و ۴۶۴ عدد محلول ضدعفونی دست نیز در بین ادارات مراکز درمانی ومردم توزیع شده است .
سیدمحمدی همچنین از توزیع سه هزار و ۲۰۰پک بهداشتی در روستاهای شهرستان خبر داد و تصریح کرد:این تعداد در بین روستاییان بخش تولمات توسط دهیاران توزیع شده است که خیرین و مالکین شرکت پاک شویا کمک و مشارکت بسیار بالایی در راستای تولید و توزیع مواد ضدعفونی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در بین روستاییان داشته اند .
سید محمدی افزود : صبح چهارشنبه امروز نیز تعداد ۵ هزار دست کش و۴۰۰ ماسک ویژه پزشکی و۸ دست لباس و ماسک ویژه دفن اموات توسط شرکت پاک شویا آقای ناظریان تحویل فرمانداری شد که در اختیار بیمارستان و شهرداری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه برخی از افراد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت خودجوش نسبت به تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و…اقدام کرده اند که این اقدامشان قابل تقدیر است، گفت: ضروری است هموطنان عزیز بهداشت فردی را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری رعایت کنند و از دست دادن و روبوسی بپرهیزند.

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا