آخرین خبرهااستان هااسلایدر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد: لغو کلیه نمایشگاه های بهاره و تخصصی در گیلان

نمایشگاه های بهاره

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برنامه ریزی قبلی برای برگزاری ۵ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پنج شهرستان بزرگ استان، گفت: علیرغم آمادگی قبلی، به منظور پیشگیری از تجمع مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه ها در گیلان لغو گردید.

 وی از ذخیره سازی و تامین کالاهای اساسی به اندازه کفایت در بازار گیلان در ایام پایانی سال سخن گفت و تصریح کرد: البته تمامی اقلامی که مقرر بود در نمایشگاه های بهاره عرضه شود با تخفیف در فروشگاه های بزرگ استان از طریق شبکه توزیع در دسترس عموم مردم خواهد قرار خواهد گرفت.
دکتر دلق پوش با تاکید بر عدم نگرانی مردم از کالاهای اساسی، خاطر نشان کرد: در تامین کالاهای اساسی اعم از مواد پروتئینی (گوشت سفید و قرمز)، شکر، روغن مایع و جامد، انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی، ملزومات بهداشتی و خشکبار و میوه های پرمصرف هیچ گونه کمبودی نداریم .
این مسئول؛ به پایش مستمر بازرسان سازمان صمت استان بر شبکه توزیع، رصد انبارها و شرکت های پخش در تمام ایام نوروزی به صورت کشیک اشاره و عنوان کرد: بازرسان این سازمان علاوه بر شرکت های توزیع عمده، بر شبکه عرضه و توزیع مویرگی در سطح شهر نیز نظارت دارند تا کالاهای اساسی با قیمت مناسب و مصوب بدست مصرف کنندگان برسد.
رئیس سازمان صمت گیلان به برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی اشاره نمود تاکید کرد: با متخلفین با جرائم و مجازات های سنگین برخورد قانونی صورت می گیرد که نمونه آن دیروز در یک داروخانه فومن به دلیل احتکار ۶۴۰۰۰عدد دستکش واختفاء وامتناع ازعرضه ۴۳۶بطری الکل به ارزش ۳۳میلیون تومان اتفاق افتاد و سریعا به تعزیرات حکومتی معرفی شد و در همین راستا بازرسین این سازمان از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ آماده دریافت گزارش ها و رسیدگی به شکایت های مردمی هستند.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا