آخرین خبرهااستان ها

ضدعفونی کردن مستمر تمامی مجموعه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

ضدعفونی کردن

تمامی مجموعه های ورزشی، اقامتی و اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به صورت مستمر ضدعفونی خواهند شد.

به گزارش تدبیرشرق، حمید رضا محمدی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده و دستور شهردار محترم در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اظهار کرد: تمامی مجموعه های ورزشی، اقامتی و اداری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به صورت مستمر ضدعفونی خواهند شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با تاکید بر لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در راستای دستورالعملهای پیش بینی شده، بیان کرد: تمامی اماکن ورزشی، فرهنگی و آموزشی شهرداری رشت نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

محمدی توجه به هشدارهای بهداشتی، و فعال کردن ظرفیت استند ها و بیلبورد های تبلیغاتی مجموعه شهرداری رشت در راستای آموزش شهروندان برای پیشگیری از این بیماری را ضروری دانست و تصریح کرد: مطمئنا شهروندان شریف شهر رشت، با توکل بر خدا، حفظ آرامش، و توجه جدی به توصیه های بهداشتی، این موضوع را به خوبی مدیریت کرده و آن را پشت سر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به روحیه مقاوم و شکست ناپذیر مردم بزرگ‌ ایران اسلامی، گفت: قطعا با رشادت و ایثار گری کادر محترم درمانی، همدلی و همیاری مردم عزیز و به حول قوه الهی، مبارزه با این بیماری به نتیجه خواهد رسید و سلامتی و نشاط میهمان هم وطنان و شهروندان خواهد شد.

شایان ذکر است چاپ و نصب بنرهای پیشگیری از بیماری کرونا در راستای آگاهی بخشی بین شهروندان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از دیگر اقدامات این سازمان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا می باشد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا