آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

‍ تیم والیبال شهرداری لنگرود عازم شاهرود شد  چشم یک استان به افتخارآفرینی بلندقامتان شهرداری لنگرود

تیم والیبال شهرداری لنگرود

تیم والیبال باشگاه شهرداری لنگرود که برای اولین بار و بعنوان تنها نماینده استان گیلان در مسابقات لیگ دسته دوم والیبال کشور حضور یافته ، پس از کسب نتایج نسبتا مطلوب در دور رفت مرحله گروهی (کسب ۳ پیروزی و ۱ شکست) و صدرنشینی گروه D مسابقات در جویبار ، به کار خود پایان داد.

در طول یک هفته استراحت بین ۲ دور ، طبق برنامه اعلامی از سوی کادرفنی و علیرغم شرایط نامساعد جوی و بارش برف در سطح استان گیلان که منجر به قطعی برق و مسدود شدن برخی مسیرها شد ، چندین جلسه تمرینی برای این تیم در سالن بحران و حوادث شهرداری تدارک دیده شده و نقاط ضعف و ایرادات مورد بازبینی قرار گرفت تا بازیکنان با شرایط فیزیکی و فنی عالی مهیای دور برگشت مسابقات شوند.
حال و در آستانه اعزام این تیم به استان سمنان (شاهرود) جهت حضور در دور برگشت ، چشم یک شهر و حتی استان به عملکرد جوانان غیرتمند تیم شهرداری دوخته شده تا با قدرت نمایی دوباره ، ضمن تثبیت صدرنشینی خود در جدول گروه D ، جواز حضور در بین ۸ تیم نهایی مسابقات را از آن خود کنند.

 جدول گروه D مسابقات و منطقه شمال کشور ، تیم شهرداری لنگرود با کسب ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیمهای مقاومت بسیج جویبار با ۸ امتیاز ، مبارکه اصفهان با ۶ امتیاز و شهدای جویبار و رستوران ملاقه شاهرود با ۳ امتیاز در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

/ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا