آخرین خبرهااستان ها

آیین رونمایی از پل های مکانیزه عابر پیاده شهر رشت در ششمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

پل های مکانیزه

در ششمین روز از دهه مبارک فجر آیین رونمایی از پل های عابر پیاده مکانیزه بلوار خرمشهر و لاکان و لاین های کندوری بلوار خرمشهر و مدرس برگزار شد.

به گزارش تدبیرشرق در این مراسم که با حضور محمد حسن عاقل منش عضو شورای اسلامی، پیمان پارسا مدیر منطقه سه، علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل، فرامرز جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی و برخی از مدیران شهرداری رشت برگزار گردید، از لاین های کندوری بلوار خرمشهر و مدرس و پل های عابر پیاده مکانیزه بلوار خرمشهر و لاکان بهره برداری شد.

در این مراسم محمد حسن عاقل منش عضو شورای شهر رشت گفت: انتظارات شهروندان از کلانشهر رشت بالا رفته است و باید گام های بزرگتری برای تحقق این خواسته ها برداشته شود.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر، دهه پر کاری برای مجموعه مدیریت شهری رشت بود بر لزوم ادامه این روند تاکید کرد.

وی ادامه داد: امروز انتظارات مردم بسیار بیشتر از احداث پل عابر پیاده است و امید است که با انعقاد قراردادهای پیشین، به دستاوردهای مهمتری در آینده دست یابیم.

این عضو شورای شهر رشت، علت توقع بالای شهروندان را کلانشهر بودن شهر رشت خواند و خاطر نشان کرد: جلب رضایت شهروندان باید در اولویت اجرای پروژه های مختلف شهرداری قرار گیرد.

عاقل منش گفت: شهروندان در آینده علاوه بر ایجاد ۲ زیر گذر، شاهد احداث تقاطع غیر هم سطح در میدان ولی عصر و نیروی دریایی با کمک قرارگاه خاتم نیز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باید به سمتی گام بر داریم که اعتماد مردم نسبت به شهرداری جلب شود.

 
 
/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا