آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

واکنش رییس شورای اسلامی شهرستان سیاهکل به گزارش عملکردی نماینده مجلس /‼ عزتی : تعجب کردم !! نماینده ی محترم حتی در جریان آزاد سازی اماکن خیابان اصلی شهر هم نبود !

نماینده مجلس

واکنش رییس شورای اسلامی شهرستان سیاهکل به گزارش عملکردی نماینده مجلس ‼

عزتی : متعجب شدم ‼
نماینده ی محترم حتی در جریان آزاد سازی اماکن خیابان اصلی شهر هم نبود
مردم خودشان عملکرد خادمان خود در مجموعه ی شورا و شهرداری سیاهکل را می بینند ‼

به گزارش تدبیرشرق، پس از انتشار گزارشی از عملکرد ۴ ساله ی ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و ثبت اقدامات و عملکرد عمرانی مجموعه ی شورا و شهرداری سیاهکل به نام خود ، مهندس ارسلان عزتی سخنگوی شورای اسلامی شهر و رییس شورای اسلامی شهرستان سیاهکل در مقابل این اقدام واکنش نشان داد .

ارسلان عزتی گفت: موضوع آزاد سازی اماکنی که در خیابان اصلی شهر سیاهکل قرار داشته با پیگیری یکایک اعضاء شورای شهر از مصوبات این دوره از شورا در بدو ورود به پارلمانی شهری بوده است که شهرداری نیز با تملک این اماکن و تعریض مسیر خیابان اصلی شهر ، مجری تحقق یکی از مطالبات به حق و جدی مردم گردید .

سخنگوی شورای اسلامی شهر سیاهکل گفت : در مورد یک دستگاه ماشین آتش نشاتی که با پیگیری های شهردار محترم در سازمان شهرداری ها بنا بود به این شهرستان انتقال داده شود ، نماینده ی محترم نیز قول آن را در یک سال و نیم گذشته پس از سخنرانی شهردار در نماز جمعه دادند که البته امیدواریم با در پیش بودن انتخابات ، وعده ی ایشان محقق گردد .

رییس شورای اسلامی شهرستان سیاهکل در پاسخ به این سوال که بنظر شما علت مصادره ی اقدامات شورا و شهرداری سیاهکل توسط نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی چیست افزود :

حقیقتا من هم متعجب شدم ! ابتدا بنظرم حقیقت نداشت اما امروز از صحت انتشار این گزارش توسط دفتر ایشان مطلع شدم .

عزتی با اشاره به عدم اطلاع نیکفر از آزاد سازی اماکن مسیر اصلی شهر افزود : شاید لازم باشد به جهت دفاع از این جایگاه و همه همکاران عزیزم در مجموعه ی شورای اسلامی شهر و حتی تلاش های شبانه روزی شهردار محترم عرض کنم که : نماینده ی محترم حتی در جریان آزاد سازی اماکن عمومی مسیر اصلی شهر سیاهکل هم نبود و کمترین کمکی به شهرداری سیاهکل از طریق ایشان در این موصوع خاص صورت نپذیرفت .

عزتی افزود : در خصوص ” آسفالت معابر
عمومی با تهاتر ۱۶ هزار متر مربع زمین با اخذ مجوز از سازمان زمین
و مسکن وزارت راه و شهرسازی ” که در گزارش عملکرد نماینده ی محترم آمده است ، لازم می دانم عرض کنم این موضوع نیز همچون مورد پیشین تحقق نیافته و بار ها با مراجعه ی نماینده ی شهرداری به سازمان مسکن و شهرسازی استان پاسخ مشخصی دریافت نگردید .
اینکه چگونه می توانند بدون ارتباط با شهردار و پیگیری مطالبات شهرداری سیاهکل ، اقدامات و عملکرد های آنرا به نام خود ثبت نمایند سوالی است که باید پاسخش را ایشان بدهند .

ارسلان عزتی همچنین با بیان اینکه در هر صورت ما از زحمات شبانه روزی جناب دکتر نیکفر نماینده ی محترم مجلس تشکر و قدردانی می کنیم گفت : ما معتقدیم باید احترام منتخب ملت را تحت هر شرایطی حفظ نمودم.

/گیل ودیلم

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا