آخرین خبرهااقتصادی

شهردار رشت از مسئولان ارشد بانک شهر خواستار شد: تامین مالی پروژه های زیربنایی و اساسی کلانشهر رشت

پروژه های زیربنایی

شهردار رشت تامین مالی پروژه های زیربنایی و اساسی کلانشهر رشت را از مسئولان ارشد بانک شهر کشور خواستار شد.

به گزارش تدبیر شرق، شهردار این‌کلانشهر پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیران ارشد بانک شهر کشور به پتانسیل های مرکز گیلان اشاره و اظهار کرد: کلانشهر رشت دارای پتانسیل های فراوانی در زمینه سرمایه گذاری و جذب منابع مالی جهت اجرای پروژه عمرانی و زیر بنایی می باشد.

ناصر حاج محمدی با اشاره به معرفی جاذبه های سرمایه گذاری برخی از برنامه های عمران شهری و زیربنایی را برشمرد و گفت: شهرداری برنامه های موثر و مفیدی برای توسعه را در دستور کار خود دارد .

این‌ مقام مسئول ادامه داد: مهمترین برنامه شهرداری در خصوص کاهش بار ترافیک و نیز تسریع در عبور و مرور وسائل نقلیه اجرای پروژه تراموا می باشد که اخیرا به تصویب شورای ترافیک استان رسیده و در بودجه سنواتی کشور نیز دارای ردیف اعتباری می باشد .

وی افزود بزرگترین پروژه سرمایه گذاری در کلانشهر رشت به زودی به فراخوان گذاشته خواهد شد و بزرگترین پارک آبی کشور احداث خواهد گردید .

شهردار رشت در خصوص مدیریت پسماند به راهکارهای مطلوبی رسیده ایم که ان شاء لله به زودی مشکلات گذشته محیط زیستی در این بخش برطرف خواهد شد .

دکتر حاج محمدی در خصوص سهامدار شدن شهرداری کلانشهر رشت در بانک شهر نیز تاکید نمود و مقرر شد در جلسه هیات مدیره بانک این موضوع بررسی و همکاری لازم صورت پذیرد تا شهرداری رشت نیز به عنوان یکی از سهامداران بتواند از امتیازات ویژه ای مانند انتشار اوراق مشارکت و صکوک و مشارکت بانک در اجرای EPCF پروژه های کلان شهری برخوردار گردد .

حاج محمدی ضمن قدردانی از تعامل بانک شهر با شهرداری رشت، همکاری بیش از پیش این بنگاه اقتصادی را از مسئولان حاضر خواستار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در این دیدار که در دفتر رییس شورای شهر رشت برگزار شد، علاوه بر شهردار این کلانشهر، قهرمانی چابک عضو و رییس هیات مدیره بانک شهر کشور، غیاثوند سرپرست منطقه ۷ بانک شهر، قاسم‌پور سرپرست امور شعب بانک شهر در گیلان، حاجی پور رییس شورای شهر رشت، عبدالهی و علیپور دو تن از اعضای محترم شورای شهر و فرامرز جمشید مور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت نیز حضور داشتند.

 
/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا